Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@01:41:26 GMT

آغاز بارش برف و باران از فردا

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۴۳۴۸

آغاز بارش برف و باران از فردا

سازمان هواشناسی اعلام کرد از فردا در مناطق وسیعی از کشور برف و باران می‌بارد و در برخی مناطق زاگرس و جنوب کشور خطر سیلابی شدن رودخانه‌ها پیش‌بینی شده است.

به گزارش صدای ایران از مهر،  مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فردا یکشنبه از بعدازظهر بارش برف و باران، وزش باد شدید و در برخی نقاط کولاک برف در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، غرب کردستان، شمال زنجان، کرمانشاه، لرستان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد،ارتفاعات البرز و بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در ایلام، شمال خوزستان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احد وظیفه افزود: برای روز دوشنبه بارش برف و باران، وزش باد شدید و در برخی نقاط کولاک برف در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، شمال شرق خوزستان، غرب فارس، جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، ارتفاعات و دامنه های البرز در قزوین، البرز، تهران و شمال غرب سمنان و بارش باران گاهی رعدو برق و وزش باد شدید در ایلام، خوزستان و شمال بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

وی هشدار داد: در جاده های کوهستانی مناطق ذکر شده طی این مدت لغزندگی جاده ها و کاهش دید پیش بینی شده از این رو توصیه می شود تردد در این مناطق با تجهیزات زمستانی باشد. همچنین دوشنبه بارش شدید باران و بالا آمدن آب رودخانه ها در جنوب کهگیلویه وبویر احمد، شمال بوشهر، غرب فارس و شرق خوزستان پیش بینی می شود. به هموطنان عزیز در این مناطق توصیه می شود از تردد و توقف در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

از بعدازظهر امروز شنبه و یکشنبه تا اواسط دوشنبه وزش باد شدید جنوبی در استانهای اردبیل، زنجان و قزوین رخ خواهد داد و احتمال وقوع بهمن در جاده های ارتباطی اردبیل، زنجان، قزوین، البرز به سوی استانهای ساحلی خزر وجود دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: برف باران اب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به اینکه بارندگی با شدت در مناطق جنوبی استان ادامه دارد گفت: آخرین بررسی‌ها حاکی است که هیچ حادثه‌ای به دنبال نداشته ولی به برخی از تأسیسات جنوب استان خسارت وارد شده است. - اخبار استانها -

کورش دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به تداوم بارش باران در مناطق جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: هشدار قرمز هواشناسی تا اوایل فردا در استان بوشهر ادامه دارد و برای جلوگیری از حادثه باید به این هشدارها توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ حادثه‌ای در استان گزارش نشده است گفت: بارندگی شبانه‌روز گذشته در استان بوشهر تاکنون هیچ حادثه‌ای به دنبال نداشته است.

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به خسارت به تأسیسات زیربنایی استان خاطرنشان کرد: بارش باران در مناطق جنوبی استان بوشهر شدت گرفته و به برخی از تأسیسات جنوب استان خسارت وارد شده است.

دهقان، از آسیب به خطوط انتقال و شبکه توزیع برق در عسلویه خبر داد و بیان کرد: در بارش شدید باران همراه با وزش شدید باد برخی از پست‌ها و خطوط انتقال برق در شهرستان عسلویه آسیب دید.

وی با اشاره به قطع برق در منطقه بیدخون عسلویه تصریح کرد: با آسیب دیدن خطوط و شبکه برق بیدخون عسلویه تیم و گروه رفع اتفاقات برق وارد عمل شدن و مشکلات مناطق یاد شده در حال رفع شدن است.

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به وارد شدن آسیب به دکل مخابراتی در مناطق جنوبی استان تصریح کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به مناطق جنوبی استان تیم‌های امدادی آمادگی کامل برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی‌های سیل‌آسا دارند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • بارش باران و آبگرفتگی در معابر جاسک + فیلم
  • راه ارتباطی ١٠ روستا بر اثر بارش شدید باران در جنوب کرمان قطع شد
  • بارش شدید باران، سد ده‌شیخ لامرد را پر آب کرد
  • وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران/ بارش باران در ارتفاعات
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش‌های شدید در ۵ استان طی امروز و فردا
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و رگبار شدید باران
  • بارش باران و برف در ۱۴ استان | بارش‌های شدید فردا در ۴ استان | دریاهای جنوب تا آخر هفته طوفانی‌اند