Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نرگس جلیلی مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر بنیاد به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با جمعی از همسران جانبازان دیدار کرد.

جلیلی در دیدار با فاطمه شادکام اوغانی همسر جانباز ایرج فیروزمند از ایثارگری این جانباز گرانقدر تجلیل کرد و ازخودگذشتگی و صبوری این همسر جانباز را ستود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر جانباز ایرج فیروزمند نیز با تشریح مشکلات زندگی با جانبازان اعصاب و روان بر تربیت فرزندان شایسته و با تحصیلات عالیه خود اشاره کرد و بر رسیدگی بیشتر به خانواده‌های جانبازان اعصاب و روان به‌ویژه سلامت روحی همسران و فرزندان آنها تاکید داشت.

جلیلی همچنین در دیدار با صرفناز یوسفیان اهری همسر جانباز علی‌اصغر دافع اهری دیدار و جویای احوال و مشکلات این خانواده شد.

وی بردباری این همسر جانباز را غیرقابل‌توصیف دانست و تاکید کرد: خداوند متعال قطعاً جایگاه والایی را برای همسران جانبازان که زینب گونه در کنار آنها هستند درنظر گرفته است.

مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر بنیاد در دیدار با معصومه رمضانی همسر جانباز حسین باقری مفرد، نیز به تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل مشکلات خانواده‌های جانبازان اشاره کرد و گفت: دیدار با همسران جانبازان در روز میلاد حضرت زینب(س) قدردانی از زحمات و فداکاری‌های این عزیزان است و بنیاد در حد توان خود نسبت به انجام وظایف خود کوتاهی نخواهد کرد.

جانباز ایرج فیروزمند در سال ۱۳۳۶ در آذربایجان غربی به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۳، براثر موج انفجار در اهواز به درجه جانبازی ۲۵ درصد نائل آمد.

علی‌اصغر دافع اهری در سال ۱۳۲۸ در آذربایجان شرقی متولد شد و پس از طی دوران ۷۷۶ روز اسارت، با آسیب‌های ناشی از آن مقطع به درجه آزاده و جانبازی ۵۰ درصد نائل آمد.

حسین باقری مفرد در سال ۱۳۲۵ در خمین متولد شد و در سال ۱۳۶۰ در منطقه سوسنگرد از ناحیه کمر قطع نخاع شده و به جانبازی ۷۰ درصد نائل آمد.

کد خبر 4510981

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پرستار زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد

پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد شهید ابوالفضل لطیف‌زاده امروز با حضور همرزمان شهید و مردم شهیدپرور مشهد تشییع و به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، پیکر مطهر جانباز 70 درصد شهید ابوالفضل لطیف‌زاده امروز از خیابان امام رضا(ع) و بنای مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی با حضور جمعی از جانبازان، همرزمان شهید و خانواده معظم شهدا تشییع شد.

پیش از مراسم تشییع جانبازان آسایشگاه مجتمع امام خمینی (ره) با پیکر این شهید وداع کردند و سپس پیکر پاک شهید در مسیر خیابان امام رضا(ع) تا حرم رضوی تشییع شد و پس از اقامه نماز پیکر مطهر شهید لطیف زاده در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد خاکسپاری شد.

ضمن اینکه در جریان این مراسم شماری از تشییع‌کنندگان نوشته‌هایی با مضمون حمایت از جبهه مقاومت فلسطین و مبارزه با رژیم صهونیستی در دست داشتند.

به گزارش تسنیم، جانباز سرافراز 70 درصد دوران دفاع مقدس ابوالفضل لطیف‌زاده در سن 60 سالگی و پس از تحمل سال‌ها عوارض ناشی از مجروحیت، ششم فروردین‌ماه مصادف با چهادرهم ماه مبارک رمضان، دعوت حق را لبیک گفت.

ابوالفضل‌ لطیف‌زاده در هشتم فروردین‌ماه 1343 در شهر دامغان چشم به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه‌های جنگ شتافت و در 29 تیرماه سال 1361 در پاسگاه زید عراق از ناحیه ستون فقرات مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از 42 سال تحمل رنج و درد ناشی از جراحات جنگ در ششم فروردین‌ماه 1403 به درجه رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • تقویم نجومی امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • فرهاد زیویار: قدردان فداکاری‎های جانبازان هستیم
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳