Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در خراسان رضوي، سردار سرتيپ يعقوبعلي نظری در اين مراسم كه با حضور جمعي از نيروهاي پايور لشكر عملياتي مردم پايه 5 نصر در محل نماز خانه اين لشكر برگزار شد، اظهار كرد : بنده صمیمانه از زحمات و تلاش‌هاي كساني كه در بخش های مختلف كشور به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خدمت مي‌كنند تقدير و تشكر دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي با اشاره به اينكه در مجموعه سپاه امام رضا(ع) مامويت‌هاي متعددي در حال اجرا است، گفت: استان خراسان رضوي در شرايط خاصي قرار دارد از اين رو سپاه امام رضا(ع) بايد آمادگي لازم را براي انجام ماموریت دفاعی و ماموریت امنیتی داشته باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاكيد كرد: نيروهاي عملياتي بايد نسبت به اتفاقات روز جامعه آگاهي و تسلط داشته باشند تا دچار غفلت نشوند.

گقتني است؛ سرهنگ پاسدار حسن رجب پور؛ فرمانده پيشين لشكر عملياتي مردم پايه 5 نصر در اين مراسم، مورد تكريم و تقدير قرار گرفت و سپس سرتيپ دوم پاسدار حسن رجب زاده از سوي سردار يعقوبعلي نظري؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع) به عنوان فرمانده جديد اين لشکر عملیاتی منصوب شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد

 رژه نیروهای مسلح در زاهدان در محوطه لشکر ۸۸ زرهی زاهدان آغاز شد و یگان‌های نمونه ارتش آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند. همچنین تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی در معرض دید حاضران قرار گرفت.

نواختن مارش نظامی توسط رزم نوازان نیروهای مسلح و رژه یگان های منتخب نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه از جمله برنامه های این روز بود.

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: مراسم رژه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان مانند سالهای گذشته به موازات سایر استان‌ها در سراسر کشور در شهر زاهدان با حضور همه مردم، مسوولان، خانواده شهدا، جانبازان، پیشکسوتان و نیروهای چهارگانه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی به نحو مطلوبی برگزار شد.

سرتیپ‌دوم عادل حیدری بیان کرد: روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی یادگاری از نگاه با بصیرت امام خمینی (ره) است به همین دلیل این روز فرصتی برای نیروهای مسلح به شمار می‌رود تا با آرمان‌های اسلام، قرآن و رهبری تجدید پیمان کنند و آمادگی خود را در حوزه تجهیزات و اقتدار دفاعی به رخ همگان بکشند.

وی خاطرنشان کرد: از طرف همه ارتشیان و همرزمانمان که در عملیات غرور آفرین وعده صادق با همکاری سایر نیروهای مسلح توانستند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان این انقلاب به‌ویژه رژیم صهیونستی و همپیمان جنایت کارش آمریکا بزنند قدردانی می‌کنیم.

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همرزمانمان با این اقدام با تعهد به ولایت مداری و عمل به منویات مقام معظم رهبری موجب خشنودی معظم له و ملت ایران شدند.

وی گفت: به همه مردم سیستان و بلوچستان اعلام می‌کنیم ارتش ما بویژه نیروی زمینی در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد، بخش کوچکی از تجهیزات به روز شده ارتش که عمدتا بومی اند و به دست فرزندان این انقلاب آماده شده امروز رسانه ای شد و قطعا بخش اعظم آن در زمان و مکان مناسب علیه دشمنان این نظام استفاده خواهد شد.

سرتیپ‌دوم حیدری عنوان کرد: نیروهای مسلح برابر شعار "ارتشی سپاهی یک لشکر الهی" آماده جان‌فشانی در راه آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ثابت می‌کند که ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی روزگاری در سرنگونی رژیم نحس پهلوی و در خاکریز دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید و هزاران آزاده و جانباز ایثارگری و مجاهدت‌های زیادی کرده است که در عصر حاضر همه ارتشیان در کنار یکدیگر آمده خدمت رسانی به مردم هستند.

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اقدامات ارتش جمهوری اسلامی در حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و کرونا بر کسی پوشیده نیست چرا که ارتش برای مردم است به همین دلیل تحت هر شرایطی آماده جانفشانی برای مردم خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است