Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@16:57:00 GMT

اتهامات حسن آقامیری چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۴۶۸۹

یک مقام آگاه در دادسرای ویژه روحانیت با اشاره به اخبار منتشره درباره خلع لباس شدن آقای سید حسن آقامیری به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: این موضوع در دادگاه ویژه روحانیت تهران بررسی شده و حکم وی بدوی است و حق تجدید نظر دارد. ناطقان: آقای سید حسن آقامیری با انتشار یک پست در صفحه شخصی اش در شبکه های اجتماعی از خلع لباس شدنش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نوشت: بعد از ده پانزده سال بردن و آوردن و بازداشت کردن و ریختن تو محل کار و انفردای و... با شکایت دادستان ویژه ی تهران و به حکم قاضی شعبه دوم کیفری در دادگاه ویژه به ریاست دادستان کل کشور اقای منتظری بالاخره آقایون حکمشون رو صادر کردند. دو سال زندان که البته لطف کردند ۵ سال تعلیقش کردند و خلع لباس دائم.
در همین رابطه یک مقام آگاه در دادسرای ویژه روحانیت به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: این موضوع در دادگاه ویژه روحانیت تهران بررسی شده و حکم وی بدوی است و حق تجدید نظر دارد.
وی اتهام های آقای آقامیری در این پرونده را هتک حیثیت، توهین به مقدسات و تشویش اذهان عمومی دانست.
این مقام آگاه گفت: البته در متن منتشره از سوی سید حسن آقامیری از جمله مطالبی که درباره حجت الاسلام والمسلمین منتظری آورده، اطلاعات غیردقیق آمده است و آقای منتظری صرفا برای صحت روند رسیدگی پرونده در جلسه حضور داشته است.
حوزه نیوز خبرهای تفصیلی و توضیحات بیشتر درباره این حکم را متعاقبا منتشر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری حوزه برچسب ها: سید حسن آقامیری ، خلع لباس ، دادگاه ویژه روحانیت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خلع لباس دادگاه ویژه روحانیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیر آموزش و پرورش خلخال در آیین اهدای ۱۰۰دست لباس کار به دانش آموزان دبیرستان آزادگان روستای خوجین از توابع بخش مرکزی خلخال گفت: حاج صفا نوری خیر نیکوکار خلخالی که پیش از این ۲ هزار دست لباس دانش آموزی به مدارس خلخال اهدا کرده است، امروز نیز ۱۰۰ دست لباس کار مخصوص کارگاه در اختیار دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی آزادگان خوجین خلخال قرار داد.
مستقیم حسینی به اهمیت مشارکت خیرین در ساخت و احداث مدارس و یا کمک به تجهیز و تامین امکانات تحصیلی دانش آموزان مدارس اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی هرگونه کمک مالی خیرین به صورت‌های مختلف از جمله تامین لباس و یا امکانات و تجهیزات کمک آموزشی دانش آموزان می‌تواند فضا و زمینه تحصیل دانش آموزان را مساعدتر کند.

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است
  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها