Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات استقلال در اردوی ترکیه پیگیری شد.

طرفداری- تیم فوتبال استقلال که صبح امروز یک تمرین آماده سازی را پشست سر گذاشته بود عصر امروز نیز برنامه‌های خود را در اردوی ترکیه پیگیری کرد.

به نقل از فارس، پیش از شروع تمرین اصغر حاجیلو با ماشینی که مخصوص  حمل بار است مشغول رانندگی در محوطه زمین چمن شد که این موضوع تعجب بازیکنان را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*بازیکنان  استقلال بعد از گرم کردن،‌ حدود 15 دقیقه زیر نظر فیلیپ به کارهای بدنی مشغول شدند و در ادامه فوتبال تحت فشار زیر نظر کادرفنی استقلال در دستور کار آبی‌ها قرار گرفت. در مرحله بعد بازیکنان به 2 گروه تقسیم شدند، گروه اول به فوتبال گل کوچک مشغول شدند و دسته دوم  به فوتبال دو ضرب در زمین با ابعاد کوچک پرداختند.

* بخش نهایی تمرین نوبت عصر روز شنبه استقلالی‌ها فوتبال تاکتیکی درون تیمی در نیمه زمین برگزار شد و بازیکنان استقلال زیر نظر کادرفنی به مرور تاکتیک‌های حفظ توپ و شوت‌زنی مشغول شدند.

*علی کریمی مثل صبح امروز در برنامه های تاکتیکی آبی پوشان حضور داشت.

* در حاشیه تمرین شفر برای دقایقی با طاهری به صحبت پرداخت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود

آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان که با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید، اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. آنها تیم و سرمربی این تیم بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند نفر از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می‌آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است.

وی تاکید کرد: اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • قلعه‌نویی: این بازی را با پاهای خون‌آلود بردیم
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود!
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید