Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@21:16:23 GMT

بازیکنان سپاهان به شرکت فولادمبارکه می روند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۴۸۲۸

بازیکنان سپاهان به شرکت فولادمبارکه می روند

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان روز آینده از کارخانه فولاد مبارکه سپاهان بازدید خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"،امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان همواره در مصاحبه های خود از کارکنان شرکت فولاد مبارکه که عاملی مهم جهت سرپا باقی ماندن باشگاه سپاهان هستند، یاد می کند و از مدیران کارخانه هم بابت حمایتی که از تیم دارند، تشکر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز آینده و با برنامه ریزی های انجام شده، بازیکنان، کادر فنی و مدیران تیم فوتبال سپاهان به کارخانه فولاد مبارکه می روند تا با کارکنان و کارگران شرکت ملاقات داشته باشند و البته بی شک در این میان ملاقانی هم میان عظیمیان مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه سپاهان و بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان رخ خواهد داد.


گفتنی است عظیمیان که چند ماه پیش جایگزین سبحانی شد، همواره طی این مدت از باشگاه سپاهان و به خصوص تیم فوتبال باشگاه و همینطور سیاست های امیر قلعه نویی سرمربی مهم ترین تیم باشگاه حمایت کرده است.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!

به گزارش همشهری آنلاین سپاهان و ذوب آهن فردا (چهارشنبه) در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از داربی اصفهان و تقابل در نقش‌جهان، آن را یک دربی و یک بازی مهم برای شهر اصفهان دانست و اظهار کرد: امیدوارم بازی جذابی برای هواداران اصفهان باشد. نمی‌دانم می‌بریم یا نه ولی می‌دانم که می‌توانیم رقابت کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با کمک هواداران بهترین خودمان را ارائه دهیم.

او در خصوص سیل انتقادات به سپاهان با اینکه امتیازات نسبت به مدت مشابه در فصل قبل برابر است، افزود: شاید به خاطر بلندتر شدن موهایم است. نگران نیستم زیرا به عقیده من انتقاد در فوتبال وجود دارد. شاید برخی به دلیل چند نتیجه پشت سر هم ناراحت باشند. مدت زیادی است که در فوتبال هستم ولی بالاخره این قسمتی از تئاتر است و باید رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی سپاهان همچنین در واکنش به تمام‌کننده نبودن تیمش با وجود نمایش‌های خوب سپاهان، یادآور شد: این سوال متفاوتی است. همیشه می‌گویند چرا دفاع نکردیم یا چرا گل نزدیم. گاهی بازیکنان آرامشی که باید را نگرفته‌اند یا گاهی مربوط به خودخواهی بازیکن است. ببینیم فردا چه خواهد شد. قبول می‌کنم ولی فشار بیشتری گذاشتم و امیدوارم فردا نتیجه را ببینیم.

مورایس در خصوص اضافه شدن امیدیان و تکسیرا به نیمکت فنی سپاهان، توضیح داد: تکسیرا در اول فصل به امارات رفت که موقعیت خوبی برای او بود. او یک عضو مهمی در کادر فنی ما بود که دانش فنی و فوتبال ایران داشت. یک نفر دیگر نیز یک مربی ایرانی است که درخواست باشگاه از ابتدای فصل بود. یک مربی فیزیولوژیست ایرانی دیگر نیز در تیم داریم که هنوز به صورت رسمی به بازیکنان معرفی نشده است. انسان با دانشی است که به تیم آمده است.

او ادامه داد: فکر می‌کنم زمان احتیاج دارم تا به شناخت برسم و افراد مد نظرم را به کادر اضافه کنم. کسی که الان اضافه شده قبلا در چند تیم کمک مربی بوده و بازیکن سابق و کمک مربی همین باشگاه بوده است.

مورایس در پایان تصریح کرد: تمام بازیکنان همه تلاششان را می‌کنند تا از پس مشکلات بربیایند. درک می‌کنم هواداران ناراحت باشند، انتقادی نمی‌کنم و امیدوارم فردا با نتیجه خوب از پس مشکلات بربیاییم.

کد خبر 845038 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد