Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ضمن تشریح کامل روند مطالعه و ارزیابی محل جدید دفن بهداشتی زباله شهر هرسین طی سخنانی بر لحاظ شدن نگرانی‌های اهالی بر اساس قوانین تأکید کرد و گفت : تعیین محل جدید دفن بهداشتی پسماند شهر هرسین بر اساس مطالعات جامع کشوری، استانی و سازمان‌های مختلف و در پروسه‌ای ۲/۵ ساله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : محل جدید دفن بهداشتی پسماند شهر هرسین در عرصه‌های منابع طبیعی و در سطح ۲۶۰۰۰ متر مربع (۲/۶ هکتار) ایجاد خواهد شد و بر اساس مطالعات صورت گرفته توسط مراجع ذی صلاح مستقل هیچگونه سفره آب زیر زمینی در این مکان وجود ندارد و به چشمه‌ها، قنوات و روان آب‌های منطقه نیز آسیبی وارد نخواهد شد.

شاه آبادی عنوان کرد: دفن زباله در محل جدید بر اساس استاندارد و نظارت کامل بهداشتی انجام خواهد شد.

فرماندار هرسین عنوان داشت: تغییر مکان دفن زباله شهر هرسین از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات شهروندان این شهر می‌باشد.

 

 

انتهای پیام/د

تغییر مکان دفن زباله شهر هرسین از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات شهروندان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کنیم حمام و سرویس بهداشتی همیشه خوشبو باشد؟

خوشبو نگه داشتن حمام و سرویس بهداشتی یکی از چالش‌هایی است که بسیاری ما با آن روبرو می‌شویم. به دلیل وجود رطوبت دائمی، بوی بد در این قسمت‌های خانه امری اجتناب ناپذیر است.

به گزارش راهنماتو، از استفاده از توالت گرفته تا آلودگی‌ها و حوله‌های مرطوب آویزان شده درون حمام، همه می‌توانند به افزایش رطوبت، آلودگی‌ها و بدبو شدن حمام و سرویس بهداشتی منجر شوند. با این وجود چندین ترفند ساده وجود دارند که به از بین بردن بوی نامطبوع حمام و سرویس بهداشتی کمک می‌کنند. در ادامه با آموزش این ترفند‌ها با ما همراه باشید.

۱- تمیز کردن تمام قسمت‌ها

جلوگیری از ایجاد بو به شما کمک می‌کند تا همیشه یک حمام و سرویس بهداشتی خوشبو داشته باشید. تمیز کردن قسمت‌های مختلف مانند سنگ توالت، توالت فرنگی، روشویی، سطح حمام و سرویس بهداشتی و خشک کردن زمین و دوش پس از خروج از حمام به شما کمک می‌کند تا از باقی ماندن آلودگی، رطوبت و ایجاد بوی بد در این مکان‌ها جلوگیری کنید.

۲- استفاده از دیفیوزر

دیفیوزر دستگاه کوچکی است که بو‌ها را از طریق گرما، هوای فشرده یا اولتراسونیک در هوا آزاد می‌کند. این دستگاه‌ها معمولا حاوی چندین اسانس مختلف هستند و استفاده از آن‌ها یکی از بهترین ایده‌ها برای خوشبو کردن فضا‌های کوچک می‌باشد. با قرار دادن یک دیفیوزر در پشت روشویی، توالت یا دوش یک حمام و سرویس بهداشتی خوشبو خواهید داشت.

۳- عدم نگهداری از حوله‌های مرطوب

یکی از بزرگترین مقصران ایجاد بوی بد در حمام و سرویس بهداشتی، حوله‌های مرطوب و شسته نشده هستند. این حوله‌ها زمانی که در یک محیط مرطوب مانند حمام قرار بگیرند، پس از مدتی بدبو شده و بوی کپک زدگی می‌گیرند. حوله‌های خود را به طور مرتب بشویید، آن‌ها را روی زمین قرار ندهید و تا کاملا خشک نشده اند، آن‌ها را تا نکنید.

۴- داشتن تهویه مناسب

بدون گردش هوا هر اتاقی می‌تواند بوی کهنگی بگیرد. حمام و سرویس بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. پس از هر بار دوش گرفتن پنجره‌های حمام و سرویس بهداشتی را به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه باز کنید. با این کار تا حد زیادی از شر رطوبت، که یکی از مقصران اصلی ایجاد بوی بد است، خلاص خواهید شد. اگر در این مکان‌ها پنجره ندارید، از هواکش برای از بین بردن رطوبت و بوی بد کمک بگیرید.

۵- افزودن رایحه‌های دلپذیر

علاوه بر از بین بردن بو‌های ناخواسته می‌توانید از خوشبو کننده هوا و صابون‌های معطر برای خوشبو کردن فضای حمام و سرویس بهداشتی خود کمک بگیرید. اسپری کردن مقداری خوشبو کننده روی حوله‌های حمام نیز ایده خوبی برای خوشبو کردن فضا است. می‌توانید از کیسه‌های عطر حاوی رایحه‌های متنوع و خوشبو نیز برای این کار استفاده کنید.

۶- استفاده از گیاهان آپارتمانی

قرار دادن گیاهان آپارتمانی نیز می‌تواند در خوشبو کردن فضای حمام و سرویس بهداشتی موثر باشد. اگر پنجره دارید، گیاهان معطری مانند اسطوخودوس یا نعناع را در نزدیکی آن قرار دهید. می‌توانید از دسته سبزی‌های خشک مانند اکالیپتوس نیز برای خوشبو کردن این مکان‌ها استفاده کنید. نگهداری گیاهان رطوبت دوست مانند سرخس لانه پرنده، سرخس بوستون، بابا آدم و پتوس در این مکان‌ها نیز ایده خوبی برای دستیابی به یک حمام و سرویس بهداشتی خوشبو است.

۷- خوشبو کردن زهکشی‌ها

گاهی اوقات بدترین بو‌ها از مکان‌های غیرقابل دیدن می‌آیند. یکی از این مکان‌ها زهکشی‌های حمام و توالت هستند. هر ماه این قسمت‌ها را با مقداری جوش شیرین و سرکه بشویید. جوش شیرین بو‌ها را خنثی کرده و سرکه نیز منجر به از بین رفتن لکه‌های ناخوشایند خواهد شد. به سادگی یک فنجان جوش شیرین را درون زهکشی‌ها بریزید و چند ساعت صبر کنید. سپس یک فنجان سرکه سفید اضافه کنید و پس از پنج دقیقه این قسمت‌ها را با آب داغ بشویید. حتما این دو کار را جداگانه انجام دهید. در غیر این صورت زهکشی‌ها به طور موثر تمیز نخواهند شد.

۸- استفاده از دستگاه رطوبت گیر

اگر در یک منطقه مرطوب زندگی می‌کنید یا حمام شما تهویه کافی ندارد، در برابر رشد باکتری‌ها و کپک‌های بدبو آسیب پذیر خواهد بود. می‌توانید از یک دستگاه رطوبت گیر برای از بین بردن رطوبت و بوی بد در این مکان‌ها استفاده کنید.

دیگر خبرها

  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • چه کنیم حمام و سرویس بهداشتی همیشه خوشبو باشد؟
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • تعیین ۳۰ جایگاه جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری سیاهکل
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت همراهان بیماران بستری را تعیین تکلیف کنید