Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه هندیجان گفت: همه ادارات و سازمان‌هایی که در شهرستان هندیجان مستقر نشده‌اند بنابراین از استاندار خوزستان خواستاریم که برای برای رفاه حال مردم عزیز هر چه سریع‌تر نسبت به استقرار ادارات در هندیجان کمک کنند. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین سید عبدالحمید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان، اظهار داشت: استقرار ادارات در شهرستان هندیجان بسیار مهم بوده و از مسئولان خواستاریم به این امر مهم ضمن توجه و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی ‌ادارات هندیجان پاسخگوی مناسبی برای مردم نیستندبرخی ادارات هندیجان آسایشگاه مدیران شده استشرایط استقرار اداره ثبت اسناد هندیجان مهیا شده است

وی افزود: مسافت طولانی هندیجان با ماهشهر علاوه بر خطرات جاده‌ای هزینه‌های دیگری بر دوش مردم مستضعف اضافه می‌کند بنابراین استقرار ادارات در هندیجان یک مطالبه عمومی و به حق مردم این خطه از کشور عزیزمان است.

امام جمعه هندیجان بیان کرد: از همه مسئولان و فرماندار که همکاری کردند تا برخی از ادارات در هندیجان مستقر شوند تشکر و قدردانی می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم که پیگیر استقرار دیگر ادارات باشند.

وی گفت: شهرستان هندیجان باید از نظر استقرار ادارات خودکفا شود و این صحیح نیست که چندین سال از شهرستان شدن هندیجان بگذرد ولی هنوز برخی ادارات مهم مستقر نشده باشند بنابراین بنده از همه مسئولان خواستارم این مشکل را رفع کنند.

حسینی عنوان کرد: مسئولان هندیجان و فرماندار از استقرار ادارات استقبال کرده و برخی از این ادارات را با تلاش و هماهنگی در این شهرستان مستقر کرده‌اند که امیدوارم ادارات کل خوزستان نیز نسبت به استقرار باقی ادارات در شهرستان کمک کنند.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: مستقر کردن ادارات در هندیجان خدمت به نظام و مردم است و انتظار دارم که مسئولان فعلی خوزستان از جمله استاندار و فرماندار هندیجان تلاش کنندتا در همین زمان مسئولیت آن‌ها این امر محقق شود تا هم باقیات ‌صالحاتی برای آن‌ها باشد و هم اینکه برگ زرینی بر افتخارات و در کارنامه خود بیافزایند.

وی خاطرنشان کرد: از  دولت، استاندار خوزستان و سایر مدیران کل تقاضا داریم در زمان خدمت خود این چند اداره باقیمانده را در شهرستان هندیجان مستقر کنند.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول

علی اکبر حسینی محراب  استاندار خوزستان با اشاره به اینکه گام‌های صادراتی خوبی در این واحد تولیدی برداشته شده است بر افزایش تعامل این هلدینگ با کشاورزان تاکید کرد. 

 هلدینگ رحمت تجارت که اسفند سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر جهاد کشاورزی در دزفول به طور رسمی افتتاح شد فعالیت آزمایشی خود را از سال ۹۸ آغاز کرد. 

 این هلدینگ از ۲ هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های همجوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیر پوشش این هلدینگ برای تامین خوراک دام قرار دارند.

مجتمع کارخانجات هلدینگ رحمت تجارت در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر دزفول و در محل چهارراه آوج این شهرستان قرار دارد که فعالیت آزمایشی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

هلدینگ رحمت تجارت با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده است.

بازدید از طرح‌های اقتصادی و زیرساختی، دیدار با نخبگان، شرکت در نشست شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های سفر استاندار خوزستان به شهرستان دزفول است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه