Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چیدمان منزل و وسایل تزئینی مثل قاب عکس و تابلوهای مختلف هنری است که با کمی سلیقه و ترفندهایی ساده باعث می‌شود تا فضای خانه زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسد.

در خانه همه ما تعداد زیادی قاب عکس وجود دارد و گاهی برای مدل چیدمان آن‌ها دچار یکنواختی و بی‌حوصلگی می‌شویم و در نهایت تصمیم می‌گیریم که یا آن‌ها را جمع کرده و در گوشه‌ای از انباری قرار دهیم و یا به همان مدل قدیمی قاب عکس‌ها را دوباره بر دیوار می‌کوبیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فراگیری ترفندهایی ساده و کاربردی می‌توانیم چیدمان قاب عکس‌ها و تابلوهایی را که در خانه داریم و تاکنون به شیوه‌ای یکنواخت بر روی دیوار زده بودیم را تغییر داده و فضای زیباتری را در محیط خانه ایجاد کنیم.

در ادامه این خبر ویدئویی کوتاه از چند مدل و ترفند ساده برای چیدمان بهتر قاب عکس‌هایی که در خانه دارید را مشاهده می‌کنید. با رعایت نکاتی ساده و آسان می‌توانید قاب عکس‌های موجود را به گونه‌ای بر روی دیوار آویزان کنید که با رعایت فاصله‌ای مناسب از شلوغ شدن و نا منظم بودن آن‌ها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: دو ترفند جالب برای رفع مشکل جای گوشی در زمان شارژ +فیلم کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیدنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است

رئیس پلیس فتا ایلام با اشاره به فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی گفت: این نوع تبلیغات صرفاً ترفندی برای کلاهبرداری است که ممکن است با هدایت شهروندان به درگاه جعلی بانکی، موجودی حساب بانکی را خالی یا با پرداخت بیعانه از آن‌ها کلاهبرداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا یعقوبی اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی، آغاز فصل امتحانات و برگزاری آزمون‌های سراسری و استخدامی بعضی سازمان‌ها، آگهی‌های جعلی با موضوع «فروش سوالات» در فضای مجازی منتشر شده است.

وی افزود: این نوع تبلیغات صرفاً ترفندی برای کلاهبرداری است که ممکن است با هدایت شهروندان به درگاه جعلی بانکی، موجودی حساب بانکی را خالی یا با پرداخت بیعانه از آن‌ها کلاهبرداری کنند.

رئیس پلیس فتا ایلام خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود شهروندان و کاربران فریب این نوع تبلیغات جعلی را نخورند و از واریز وجه برای صاحبان این نوع آگهی‌ها خودداری کنند.

کد خبر 746935

دیگر خبرها

  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد صفحه‌کلید/ طراحی رایج صفحه‌کلید به منظور گیر نکردن دکمه‌هایش است!
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است