Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@01:03:02 GMT

اتفاق در پرواز مشهد - کویت

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۵۱۹۳

رکنا: مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مسافر بدحال پرواز مشهد به کویت منجر به تغییر مسیر این پرواز شد.

حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز شماره ۶۶۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر که ساعت ۱۶ و ۲ دقیقه از مشهد به مقصد کویت انجام شد به دلیل بدحالی یکی از مسافران به سوی فرودگاه شیراز تغییر مسیر داد و در این فرودگاه به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها روزانه تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فاجعه / پیمانکار شهرداری 2 گلفروش را مجبور به خوردن گل کرد!+فیلم روحانی سرشناس خلع لباس شد / دادستان تهران شکایت کرد + عکس اولین گفتگو با دختر سیرجانی / دوست دارم امیر آزاد شود !+ عکس و فیلم سلطان خواستگاری کیست؟! این دختر ایرانی با 500 خواستگار رکورد زد ! + سند دعوت شیطانی از دختر17 ساله تهرانی به خلوتگاه پسر نوجوان / فیلم های تجاوز فاش کرد +عکس تجاوز به دختر 14 ساله در بازی والیبال +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد خودکشی عجیب دختر آرایشگر شمالی در بام تهران / 9 صبح امروز رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فرودگاه کویت مدیر روابط عمومی بین المللی پرواز مشهد عکس مرد فیلم دختر قتل زن عجیب جوان پلیس دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما با اشاره به ازسرگیری سفر عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه، اعلام کرد: عملیات اعزام زائران از روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. در این بازه زمانی، در ایستگاه‌های تهران، مشهد، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز توفیق خدمتگزاری خواهیم داشت.

لازم به ذکر است هر روز ۲ پرواز با ظرفیت ۲۶۰ نفر و در مجموع از ایستگاه تهران ۱۱ پرواز، مشهد ۲ پرواز و مابقی ایستگاه‌ها یک پرواز به کشور عربستان انجام خواهد شد.

کد خبر 6085129

دیگر خبرها

  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر