Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:28:51 GMT

دختر پناهجوی عربستانی وارد کانادا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۵۲۱۳

دختر پناهجوی عربستانی وارد کانادا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی‌بی‌سی، «رهف محمد القنون» دختر ۱۸ ساله سعودی که تلاشش برای فرار از عربستان توجه جهانی را در پی داشت، پس از دریافت پناهندگی از کانادا وارد این کشور شد.

وی اولین بار هفته گذشته درحالی که در فرودگاه بانکوک پایتخت تایلند به سر می بُرد، در پیامی توییتری اعلام کرد در صورتی که به زور به عربستان بازگردانده شود، جانش در خطر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا پیشتر نیز اعلام کرده بود که کشورش به این نوجوان ۱۸ ساله پناهندگی خواهد داد.

«رهف محمد القنون» سه‌ شنبه هفته گذشته با ایجاد یک حساب جدید کاربری جدید در توییتر کارزاری را برای مخالفت با اقامت اجباری خود در تایلند ایجاد کرده بود.

همچنین، چهارشنبه گذشته پدر دختر پناهنده سعودی نیز وارد تایلند شد و از مقامات این کشور خواست به او اجازه دهند تا با دخترش ملاقات کند.

گفتنی است، دختر پناهجوی عربستانی پیشتر گفته بود که می‌ خواهد در کشوری «آزاد» زندگی کند و در صورت بازگشت به کشورش (عربستان) با خطر مرگ روبرو خواهد بود.

کد خبر 4511034

منبع: مهر

کلیدواژه: تایلند عربستان سعودی کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۴۴ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۱۳روز نوروز ۴۴۴هزار و ۴۶۵وسیله نقلیه وارد این استان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش در ورود را نشان می‌دهد.

«حمیدرضا پیمانجو» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی، اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا سوم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۳۹۹هزار و ۶۷۴ وسیله نقلیه از استان کهگیلویه و بویراحمد خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و ۴۳۵ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۲۸۱ خودرو از این استان خارج شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عربستان سعودی برای اولین‌بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست
  • گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • ورود بیش از ۴۴۴ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • تویوتا هایلوکس برقی وارد بازار می‌شود
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد