Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابراهیم محمدی عصر شنبه در جلسه هماهنگی مسابقات فوتسال روستایی این شهرستان گفت: روستاهای مراغه ظرفیت ها و قابلیت های چشمگیری در زمینه های گوناگون به ویژه ورزش دارند که کشف این استعدادها و استفاده از این ظرفیت ها، در دستور کار این هیات قرار دارد.
وی افزود: این هیات در سال های گذشته با مشکلات گوناگون مدیریتی روبرو بوده که در تلاشیم با مجموعه جدید و جوانان در راه توسعه ورزش روستایی قدم های مثبتی را برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی اضافه کرد: به طور کلی توجه به روستاها از نظر توزیع عادلانه امکانات ارزشمند بوده و موجب ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی، جلوگیری از مهاجرت و افزایش سلامت جامعه می شود.
وی ادامه داد: توسعه ورزش در مناطق روستایی که از امکانات کمتری برخوردار هستند موجب کشف استعدادها و برخورداری از امکانات مناسب ورزشی می شود.
محمدی همچنین از آغاز مسابقات فوتسال روستایی از ابتدای ماه آینده در روستای ورجوی (ورائوی) خبر داد و گفت: در این رقابت ها بیش از 150 ورزشکار و مربی از روستاهای بخش مرکزی در قالب 10 تیم و به مدت دو ماه با هم به رقابت می پردازند.
وی گفت: این مسابقات با همکاری بخشداری مرکزی مراغه، هیات فوتبال، نیروی انتظامی، اورژانس و هلال احمر برگزار می شود.
محمدی به برنامه های این هیات در دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات دارت در روستای داش آتان، مسابقات تنیس، طناب کشی و طناب زنی، پیاده روی و ورزش های همگانی و هماهنگی برای برگزاری جام نوروزی از مهمترین برنامه های ورزشی این هیات در طول ایام دهه فجر خواهد بود.
وی گفت: لازمه رشد و توسعه هر چه بیشتر ورزش شهرستان توجه، شناسایی، پرورش و استفاده از تمامی ظرفیت ‌های ورزشی در نقاط مختلف این شهرستان به خصوص در روستاها است.
بخش مرکزی مراغه با 74 روستا دارای 68 هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستاها دارای شورای اسلامی با 245 نفر عضو و 66 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جامعه دهه فجر رشد و توسعه شورای اسلامی فوتسال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک هزار و ۷۶۰ سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامرضا زینالی در جمع خبرنگاران گفت: در جریان بازرسی عوامل فرماندهی انتظامی از منزلی شخصی در روستای فوق علاوه بر سکه‌های مزبور، چند قلم اشیای تاریخی نیز کشف شد.

وی اظهار کرد: پس از کشف اشیای تاریخی عوامل یگان حفاظت شهرستان مراغه بلافاصله در محل حاضر شده و طی تفحص، یک عدد مجسمه سفالی، مجسمه فلزی تاریخی، کتیبه گچی نقوش‌دار و یکهزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی، کشف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی جمع‌آوری شد.

زینالی همچنین گفت: مردم آذربایجان شرقی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اطلاع دهند.

کد خبر 6085159

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه