Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمدزاده گفت: از ابتدای امسال ۸ وقف جدید در حوزه سلامت در استان خراسان رضوی به ثبت رسیده همچنین۵۰ هزار خدمت در حوزه سلامت از محل موقوفات ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت السلام والمسلمین «محمد احمد زاده» در نشست تخصصی وقف با فعالان حوزه سلامت همزمان با ولادت حضرت زینب(س) با عنوان مهر تندرستی بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه که امین و پاسدار نیات واقفان است در اجرای امینانه نیات واقفان تلاش می کند، اداره اوقاف و امور خیریه به دنبال تصدی گری در اداره امور موقوفات نیست و نقش نظارتی به عنوان نماینده حاکمیت را ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با تاکید به تشکیل انجمن یاوران وقف سلامت در استان گفت: تدوین کتب موقوفات سلامت، فرهنگ سازی و نیاز سنجی در جهت موقوفات درمانی می تواند در این انجمن انجام شود.

 

حجت السلام والمسلمین احمد زاده، تصریح کرد: وقف سنت حسنه نبوی است که پایه اول ان مردم هستند که اگر توسط خود مردم اداره شوند پاینده خواهد بود.

 

وی در پایان با بیان اینکه ۵۰ هزار خدمت در حوزه سلامت از محل موقوفات ارائه شده است، گفت:۸ وقف جدید در حوزه سلامت در سال جاری در استان خراسان رضوی به ثبت رسیده است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند ایران روز پرستار حضرت زینب س ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان شیراز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی خراسان جنوبي نشست تخصصی وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: ۶۴ هزار شرکت فعال در خراسان رضوی طی سال جاری شناسایی شده‌اند، به این ترتیب حدود ۲۲ دهم درصد شرکتهای شناسایی شده در استان را شرکتهای فاقد اعتباری مالیاتی یا کاغذی تشکیل می‌دهند.

شاکررضا مریدی افزود : در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال معاملات صوری توسط شرکت‌های فاقد اعتبار مالیاتی (کاغذی) در استان شناسایی شده است.

وی، یکی از مهم‌ترین چالش‌های نظام مالیاتی کشور شکل‌گیری شرکت‌های فاقد اعتبار است که زیان‌های مالی فراوانی را به همراه دارند، افزود: شرکت‌های فاقد اعتبار روی کاغذ بوده و هیچ فعالیت اقتصادی واقعی ندارند، اخلال در نظم اقتصادی جامعه ایجاد می‌کنند و مانع از شفاف شدن وضعیت اقتصادی می‌شوند، و با فروش فاکتورهای فاقد اعتبار، اجرای نظام مالیات را با اختلال و فعالان اقتصادی را با چالش سرمایه در گردش روبه‌رو می‌کنند.

مریدی گفت: شرکت‌های فاقد اعتبار پس از ثبت‌نام در نظام مالیاتی و دریافت کد اقتصادی اقدام به فعالیت کرده و به انجام فعالیت‌های غیرقانونی و زیرزمینی در اقتصاد دامن می‌زنند، در این راستا بسیاری از شرکت‌ها که تمایل به پنهان کردن فعالیت خرید یا فروش خود دارند، به این شرکت‌های فاقد اعتبار مراجعه و اقدام به تهیه فاکتور فاقد اعتبار می‌کنند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: اهمیت پدیده شرکت‌های صوری و فاقد اعتبار به گونه‌ای است که به استناد بند پنج ماده ۲۷۴ قانون مالیاتهای مستقیم، جرم انگاری شده و از طرفی فعالیت‌های آن ها بر اساس دستورالعمل صادره سازمان امور مالیاتی کشور، به عنوان یکی از مصادیق فعالیت‌های مشکوک به پولشویی تلقی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند