Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نمايشگاه CES که هر سال در نخستين روزهاي ژانويه در لاس‌وگاس برگزار مي‌شود، از بسياري جهات اهميت فراواني دارد. مهم‌ترين علتي که اين نمايشگاه را محبوب ساخته، قرار گرفتن در نخستين ماه سال ميلادي است.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| نمايشگاه CES که هر سال در نخستين روزهاي ژانويه در لاس‌وگاس برگزار مي‌شود، از بسياري جهات اهميت فراواني دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترين علتي که اين نمايشگاه را محبوب ساخته، قرار گرفتن در نخستين ماه سال ميلادي است.
بسياري از شرکت‌ها تلاش مي‌کنند تا محصولات خود را به اولين نمايشگاه سال برسانند و نتيجه آن که سي‌اي‌اس يا نمايشگاه محصولات مصرفي الکترونيک، به بزرگ‌ترين نمايشگاه فناوري سال تبديل مي‌شود.
يک عينک واقعيت افزوده جديد
Nreal Light را احتمالا بتوان جايگزيني براي Magic Leap شرکت گوگل دانست است. عينکي که مي‌تواند ويديو و تصاوير را روي دنياي واقعي قرار دهد.
اين عينک با يک کابل به يک پردازنده اسنپدراگون 845 متصل شده است، اين پردازشگر همان نيرويي است که مغز متفکر گوشي سامسونگ نوت 9 به شمار مي‌رود. زاويه ديد 52 درجه‌اي اين عينک، در حال حاضر به راحتي رقبا را به عقب مي‌راند.
قاب اين عينک مجهز به ميکروفون دوگانه و يک جفت بلندگو است تا به راحتي با کاربر ارتباط برقرار کند. هنوز قيمتي براي اين محصول اعلام نشده اما انتظار مي‌رود که در اواخر تابستان و يا اوايل پاييز سال جاري عرضه شود.
تلويزيون لوله‌شوي ال‌جي
تلويزيون لوله‌شوي LG را سال گذشته در همين نمايشگاه ديديم اما اين اولين بار است که به عنوان يک محصول نهايي معرفي مي‌شود. محصولي که قاعدتا تا پايان سال جاري ميلادي به بازار خواهد آمد.
نمايشگر لوله‌شدني اين تلويزيون از جعبه‌اي که قاعده آن را تشکيل مي‌دهد، بيرون آمده و بسته به ميزان خروج نمايشگر، حالات يا مودهاي متفاوتي به خود مي‌گيرد. وقتي که مقدار کمي از آن بيرون است، نمايشگر وضعيت آب و هوا و اطلاعات مفيد و ويجت‌هاي مختلف است و در حالات ديگر براي نمايش‌هاي تصويري متنوع برنامه‌ريزي شده است.
هنوز براي اين تلويزيون قيمت‌گذاري نشده است.
گوشي ويژه بازي Nubia
چند وقتي است که برخي شرکت‌هاي توليدکننده گوشي، رقابتي جديد را آغاز کرده‌اند تا گوشي‌هاي ويژه بازي عرضه کنند.
به گزارش بي سي، در اين ميان نوبيا که از نام‌هاي تجاري وابسته به ZTE است گوشي تازه‌اي به نام Red Magic را ماه مارس آينده به بازار خواهد فرستاد. اين گوشي دو دکمه مخصوص، براي بازي در نظر گرفته است. باتري بزرگ و سامانه خنک‌کننده آن را براي مدت زمان طولاني‌تر، آماده بازي مي‌کند. قيمت اين گوشي حدود 400 دلار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده خلیج فارس بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: در این کنفرانس ۱۸۰ مقاله عرضه شده است که این مقالات از ۱۵ کشور ارائه و ۴۸ درصد آن پذیرفته شده است.

احمد کشاورز افزود: مقالات یاد شده در عرصه‌های مختلف مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی ارائه شده است.

وی بیان کرد: عمده مقالات از دانشگاه تهران و سپس از دانشگاه خلیج فارس است که در مباحث برق، کامپیوتر، مهندسی بخش‌های گوناگون است که داوران در حال انتخاب مقالات برتر برای معرفی و تجلیل هستند.

کشاورز، مدت برگزاری این کنفرانس را ۲ روز اعلام و خاطرنشان کرد: کاربردهای هوش مصنوعی و علوم داده در حوزه‌های مختلف و در نظر گرفتن اهمیت هوش مصنوعی در صنایع نفت و گاز استان بوشهر باعث شده این کنفرانس برنامه‌ریزی و اجرا شود.

کد خبر 6085729

دیگر خبرها

  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • بازی‌گوشی توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم)
  • نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برگزار می‌شود
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم