Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- برنامه عروسکي سياسي «شبکه گانگسترها» در فضاي جلوه هاي ويژه و استفاده از قالب عروسکي ماسک، کاري جديد از شبکه جهاني سحر است که در راستاي توليدات ويژه به مناسبت چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي تدارک ديده شده است. 
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي، اين مجموعه عروسکي در 150 قسمت 15 دقيقه اي تهيه شده است و هر قسمت شامل آيتم هاي کوتاه نمايش با مضمون طنز سياسي و ايتم هاي موزيکال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار با 10 عروسک از چهره هاي شاخص سياسي جهان چون ترامپ، نتانياهو، مکرون، ترزا مي، ملکه اليزابت، جان بولتون و بن سلمان به همراه دو عروسک خنثي توليد شده است.
تهيه کننده و کارگردان «شبکه گانگسترها» پيمان سعيدي بوده و نويسندگان اين مجموعه سينا فولادوند، مهري مولايي و رضا فرخي هستند. حميد مرادي، محمود ساعي و حميد فضل الله مسئوليت عروسک گرداني اين مجموعه را برعهده داشته و نگين خواجه نصير صداگذار اين مجموعه است. تصوير بردار اين مجموعه عروسکي قاسم عبدالهي بوده است.
«شبکه گانگسترها» محصول شبکه جهاني سحر بوده و در استوديو پويان فيلم ضبط و توليد شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس از مرز یک‌میلیون گذشت

محمد ثابت اقلیدی امروز نهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ افزود: طبق آمار بلیت‌فروشی تاکنون یک‌میلیون و ۲۶ هزار و ۶۵۰ نفر مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس دیدن کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: آمار‌های ارائه‌شده این بازدید‌ها از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا دیروزهشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ و از تمامی اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس است.

ثابت اقلیدی گفت: در مدت مذکور مجموعه فرهنگی تاریخی حافظ با ۳۱۸ هزار و ۵۰۳ نفر بازدیدکننده در صدر آمار بازدید‌ها قرار دارد و پس‌ازآن مجموعه جهانی تخت جمشید با ۲۲۷ هزار و ۵۱۰ نفر و مجموعه فرهنگی سعدی با ۱۷۰ هزار و ۵۷۶ نفر در رتبه‌های بعدی بازدید‌های مسافران نوروزی قرار دارند. 

او گفت: در روز گذشته نیز بیش از ۳۰ هزار و ۸۱۵ نفر از مجموعه فرهنگی حافظیه و ۳۱ هزار و ۸۷ نفر از مجموعه جهانی تخت جمشید و ۱۹ هزار و ۳۷۷ نفر از مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدی دیدن کردند.

ثابت اقلیدی تأکید کرد: آمار ارائه‌شده تنها متعلق به اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری تحت پوشش این اداره کل شامل مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه‌های پارس، سنگ هفت‌تنان و حمام وکیل در شیراز، مجموعه جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، نقوش رستم و رجب در شهرستان مرودشت، مجموعه جهانی پاسارگاد، مجموعه جهانی شهر بیشاپور، موزه ساسانی بیشاپورو تنگ چوگان و موزه مردم‌شناسی شهرستان کازرون، کاخ ساسانی سروستان، آتشکده و قلعه دختر فیروزآباد همچنین موزه خط و کتابت نی‌ریز است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس از مرز یک‌میلیون گذشت
  • «اعتبار»، از شبکه تهران
  • خبر‌های رسانه، پنج شنبه ۹ فرودین
  • پویانمایی «کوچولو‌های کنجکاو» از شبکه نهال
  • کارناوال شادی و عروسکی عید نوروز در بندرانزلی برگزار شد
  • مستند «متخصصان فرار بزرگ» از شبکه فراتر 
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند