Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- «نقطه تواصل» اين هفته شبکه العالم به يکي از مهمترين اخبار روزهاي گذشته بحرين که در شبکه هاي اجتماعي اين کشور بازتاب يافته، اختصاص دارد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي، شبکه العالم امروز در برنامه «نقطه تواصل» خود به دورنماي اقتصادي که رژيم آل خليفه درباره آن تبليغ مي کند ، پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاربران شبکه هاي اجتماعي بحرين به شدت نسبت به اين اقدام رژيم آل خليفه واکنش نشان داده اند. 
شعار آل خليفه براي اقتصاد 2030 « توسعه منطقه اي تا رقابت جهاني» است که مردم بحرين و کاربران شبکه هاي اجتماعي آنطور که در  «نقطه تواصل» روايت مي شود، معتقدند اين شعار پوچ و توخالي است.
« ابراهيم المدهون» کارشناس برنامه با بررسي رويدادهاي اقتصادي اخير در بحرين، برخي اعتراضات مردم اين کشور را همچون افزايش بهاي آب و برق مصرفي در اين کشور که اخيرا اعمال شده  است، مورد بررسي قرار  مي دهد. 
همچنين « جهيان عبدالنبي» با مروري بر کامنت هاي کاربران در توييتر و فيس بوک ، نظرات مردم بحرين و اعتراضات آن ها را بيان مي کند.
«نقطه تواصل» امشب ساعت 20 به وقت تهران از شبکه العالم پخش مي شود و تکرار آن فردا ساعت 14 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...

به گزارش همشهری آنلاین، دوغو پرینچک رهبر حزب وطن ترکیه گفت: ما با نقشه‌های شوم آمریکا و اسرائیل روبرو هستیم، آنها به روی مردم منطقه سلاح کشیدند و جوابش را از ایران دریافت کردند، ما از عزم راسخ ایران از صمیم قلب حمایت و قدردانی می‌کنیم.

تمل کاراملااوغلو رهبر حزب سعادت ترکیه گفت: ایران پاسخ خوبی به گستاخی رژیم صهیونسیتی داد و این پاسخ، حساب شده و در چهارچوب قوانین بین المللی بود، اقدام ایران قابل ستایش است و می‌تواند گام موثری در راستای شکست رژیم صهیونسیتی و آزادی مردم فلسطین باشد.

محمت سعید باز نماینده مجلس از حزب حاکم ترکیه با تشبیه رژیم صهیونسیتی به سپاه ابرهه و موشک‌های ایران به ابابیل آهنین طبق سوره فیل قرآن کریم گفت: رژیم صهیونسیتی بسان اصحاب فیل توسط ابابیل آهنین ایران به شکلی بی سابقه و در مسافتی ۱۱۰۰ کیلومتری مورد هدف قرار داده شد. می‌بینم که این عملیات قابل تحسین و ستایش، ترس بر دل صهیونیست‌ها انداخته و راه فراری ندارند.

محمدحسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه در این مراسم با اشاره به خویشتنداری و پاسخ متناسب ایران در برابر حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران بر عزم تزلزل ناپذیر خود برای جلوگیری از تعدی نسبت به حاکمیت، تمامیت ارضی، امنیت و دفاع از مردم و مقابله با اقدامات تجاوزکارانه و پاسخگویی قاطعانه منطبق بر قوانین بین المللی تصریح می‌کند.

ارتشبد ضیا جمال کادی اوغلو، فرمانده نیروی هوایی ارتش ترکیه ضمن تشکر از یاری رسانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بحران‌های طبیعی ترکیه گفت: ایران و ترکیه دو کشور دوست و برادر با روابط دیرینه و نیروهای مسلح دو کشور نیز در برابر تهدیدها همواره در کنار هم بوده و همکاری و روابط خوبی دارند.

سرهنگ خلبان تورج زین الدین رایزن نظامی ایران در ترکیه با اشاره به رویکرد و نقطه نظرات مستشاران نظامی مامور در کشور میزبان درباره عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونسیتی گفت: عملیاتی که به نام وعده صادق انجام شد امروزه باعث افتخار ایران و کشورهای مستقل دنیا است.

وی افزود: از گفته‌های نمایندگان نظامی می‌توان دریافت که عملیات وعده صادق چقدر موجب حیرت و خوشحالی کشورهای مستقل شده است.

کد خبر 846739 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه ایران و ترکیه

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • خنده‌دارترین زیرنویس تاریخ صداوسیما در شبکه سه