Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:08:10 GMT

جشن تولد علی رفیعی در تالار وحدت

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۵۵۹۴

جشن تولد علی رفیعی در تالار وحدت

جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر، سالروز تولد ۸۰ سالگی علی رفیعی را روی صحنه تالار وحدت جشن گرفتند.

به گزارش ایسنا، شنبه - ۲۲ دی - نمایش خانه برناردا آلبا به کارگردانی علی رفیعی اجرای ویژه‌ای داشت تا تماشاگرانش علاوه بر دیدن اجرا در روز تولد صاحب اثر، جشنی دسته‌جمعی برای این کارگردان با سابقه تئاتر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، مجتبی حسینی معاون هنری و مسعود رایگان، فاطمه معتمدآریا، رسول صدرعاملی، فرشته صدرعرفایی، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، همایون ارشادی، مهرانه مهین ترابی، سیف‌الله صمدیان، پانته‌آ پناهی‌ها، پگاه آهنگرانی، لاله اسکندری، منوچهر شاهسواری، فرشته طائرپور، علیرضا شجاع نوری، مونا زندی، مهدی سلطانی، مهتاب کرامتی، حسن فتحی، احترام برومند، اکبر زنجانپور، اصغر دشتی، محمد رضایی‌راد، جعفر پناهی، الهام کردا، حبیب رضایی، صابر ابر، سهیلا رضوی، پانته‌آ بهرام، رضا ثروتی، ابوالحسن داودی، علی سرتیپی، مصطفی کوشکی و نغمه ثمینی جمعی از هنرمندان حاضر در تالار وحدت بودند که به تماشای جدیدترین نمایش رفیعی نشستند.

پس از پایان اجرا و هنگامی که کارگردان و بازیگران روی صحنه بودند، کلیپی از مهدی هاشمی و گوهر خیراندیش پخش شد که ۸۰ سالگی علی رفیعی را - که گفته شده بود خودش از این‌ مراسم اطلاعی نداشت - تبریک گفتند.

سپس افشین هاشمی روی صحنه آمد و در اجرایی کوتاه با زبان آمیخته به طنز گفت: یک بار این افتخار نصیبم شد که در نمایش دکتر رفیعی بازی کنم ولی بعد از آن دیگر فرصت نشد و هرچه انتظار کشیدم فایده‌ای نداشت و دعوت نشدم؛ حتی پیش آقای جهانگیری رفتم نامه بگیرم ولی فایده نداشت. حاضر شدم پولشویی کنم ولی باز هم نشد تا اینکه دکتر خودش گفت افشین این نمایش اصلا نقش مرد ندارد، اما بعد که کار را دیدم سرشکسته شدم چون فهمیدم یک مرد نقش یک زن را بازی می‌کند.

علی رفیعی که خودش هیچ صحبتی روی صحنه نداشت، فقط تماشاگر تلاش همکارانش برای این مراسم خودمانی و کلیپ هایی بود که تدارک دیده شده بود.

او در یکی از این کلیپ ها که به سابقه فعالیت ها و حتی دروازه‌بانی او‌ در تیم شاهین اشاره داشت، بیان کرد: غبطه های من از کارهای انجام نشده، خیلی از کارهای انجام شده ام بیشتر است.

در پایان این مراسم جهانگیری با حضور روی سن تابلویی به این هنرمند اهدا کرد و بعد بیشتر هنرمندان در تالار روی صحنه آمدند تا پس از خاموش کردن شمع تولد دکتر رفیعی، عکسی به یادگار بردارند.

نمایش خانه برناردا آلبا با تهیه کنندگی ستاره اسکندری تا ۱۷ بهمن‌ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تئاتر علی رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش کارخانه هیولا‌ها «سالیوان در ایران» به تهیه‌کنندگی محمدامین غلامی و امین گلستانه با سرمایه گذاری هلدینگ امین بازرگان بیهق از ۲۸ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه ایران‌مال که با لستقبال مخاطبان روبرو شده است به هفته دوم اجرا رسید.

در این نمایش فانتزی از صداپیشگان انیمیشن کارخانه هیولا‌ها استفاده شده و برای اولین بار این نمایش با صداپیشگان اصلی روی صحنه می‌رود.

بازیگران نمایش «سالیوان در ایران» به ترتیب ورود به صحنه عبارت‌اند از: علی ضمیری، ثمین افشار، محمدولی فروتن، فرهاد اتقیایی، الهه خادمی، ماریه ماشااللهی، ناصر محمدی و با صدای وحید نفر.

دیگر عوامل در این نمایش می‌توان از: مجری طرح: مصطفی تیموریان، مشاور هنری: کاوه خداشناس، مشاور کودک و نوجوان: علی فروتن، سرپرست گروه فرم و حرکت: رضا کشاورز، طراح صحنه: حسین حاجی ابراهیمی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: نیاز حمیدی، طراح رقص‌های فولک: بهروز پوربرجی نام‌برد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین