Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر با اشاره به بازدیدها و افتتاح های صبح امروزش در دو شهرستان تربت حیدریه و زاوه اظهار داشت: طی مذاکراتی که با رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و فتاحی مدیرکل استان داشتیم، به خاطر رغبت و تمایل به زمین های مینی فوتبال چمن در نقاط محروم کشور، به منظور عمومی سازی ورزش، بروز  و شناسایی استعداد ها و خلاقیت ها در مناطق محروم و روستایی ،طی تفاهم نامه ای توافق کردیم تا در سال های٩٨ و ٩٩ با برنامه ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان ١٠٠ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در این استان ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در توضیح چگونگی احداث این زمین ها گفت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده تا هزینه ها توسط وزارت ورزش و جوانان و استانداری مشترکا تامین شود و در پایان در اختیار جوانان علاقمند قرار بگیرد.

سلطامی فر ضمن تبریک به مناسبت انتصاب رزم حسینی به عنوان استاندار خراسان رضوی، این اقدام را طلیعه فعالیت های وی در این استان عنوان کرد و گفت: وی از مدیران فعال و با تجربه است که در کرمان به عنوان استاندار نشانه های بسیار خوبی از خود در دو‌ حوزه ورزش و‌جوانان  بر جای گذاشته است و امروز نیز شاهد این هستیم که گام نخست در توسعه ورزش استان برداشته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد این اقدام مسیر توسعه ورزش همگانی و توسعه ورزش قهرمانی سرعت بخشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی زمین فوتبال وزارت ورزش وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور دکتر فراهانی مدیر ارتباط با صنعت و معاونین تحقیقات سازمان اتکا در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

تفاهم‌نامه مذکور اسفند سال ۱۴۰۲ با هدف حل مسائل، رفع نیازها و کمک به هوشمندسازی سازمان اتکا منعقد شده بود.

در ابتدای جلسه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف از قبیل پارک نوآوری و مجتمع فناوری متناسب با ماموریت و نیازمندی‌های سازمان اتکا معرفی شد.

سپس اقدامات انجام شده از زمان امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص جلسات و بازدیدهای برگزار شده و نیازمندی‌ها و پیشنهادهای انجام پروژه تهیه شده مطرح شد.

در پایان دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل مجتمع فناوری استاد رضا روستا آزاد افتتاح شد.

کد خبر 6087739

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند