Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده نیروی انتظامی دورود گفت: عامل تخریب و نشر اکاذیب علیه برخی مسئولان در شهرستان دورود دستگیر شد.

سرهنگ نبی اله قاسمی، از تخریب برخی مسئولان توسط یک شهروند دورودی خبر داد و اظهار داشت: پس از دریافت شکوائیه از برخی مسئولان و شهروندان بر انتشار مطلب کذب از سوی فردی ناشناس در پیام‌رسان تلگرام به پلیس فتا، این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس فتا توانسته است پس از انجام تحقیقات گسترده و رصد فضای مجازی با اقدامات فنی ادمین کانال دورود را شناسایی کند و با هماهنگی مقام قضایی وی دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود با هشدار به کاربران پیام‌رسان تلگرام عنوان کرد: کاربران فضای مجازی باید از درج مطالب و محتویاتی که توهین‌آمیز بوده و یا منجر به تخریب دیگران شود خودداری کنند.

وی به تلاش ها برای افزایش امنیت در فضای مجازی در شهرستان دورود اشاره کرد و گفت: این اقدام براساس خواسته شهروندان برای استفاده راحت تر از فضای مجازی و در جهت سالم سازی و پاکسازی این فضا صورت می گیرد، باتوجه به شکایات متعدد از ادمین یکی از کانال های شهر دورود و نشر اکاذیب، توهین و افترا به برخی از مسئولان و شهروندان و نیز اقرار صریح متهم، پرونده مقدماتی تشکیل و به دادسرا معرفی شده که در مرجع قضایی تحت رسیدگی و نیز این کانال تلگرامی مسدود شده است.

قاسمی با بیان اینکه هر گونه تخلف در فضای مجازی توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی این شهرستان با جدیت و قاطعیت رصد می‌شود تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان دورود با مشاهده هر گونه تخلفی مراتب را گزارش دهند تا رسیدگی لازم در این زمینه انجام شود که به شهروندان و کاربران شبکه های اجتماعی توصیه می شود ضمن رعایت قانون و احترام به آن، نسبت به ایجاد محیطی سالم برای یکدیگر کوشا باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

روحانی سرشناس خلع لباس شد / دادستان تهران شکایت کرد + عکس مادر سنگدل دخترش در ازای مواد در اختیار موادفروشان قرار می داد+ عکس فاجعه / پیمانکار شهرداری 2 گلفروش را مجبور به خوردن گل کرد!+فیلم اولین گفتگو با دختر سیرجانی / دوست دارم امیر آزاد شود !+ عکس و فیلم سلطان خواستگاری کیست؟! این دختر ایرانی با 500 خواستگار رکورد زد ! + سند دعوت شیطانی از دختر17 ساله تهرانی به خلوتگاه پسر نوجوان / فیلم های تجاوز فاش کرد +عکس تجاوز به دختر 14 ساله در بازی والیبال +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد خودکشی عجیب دختر آرایشگر شمالی در بام تهران / 9 صبح امروز رخ داد این مرد زنان را در شاهرود ماساژ می داد! / پلیس فاش کرد واکنش کم نظیر یک سردار به فیلم رقص سربازان ! + فیلم توطئه شبانه زن کینه جو برای ترور یک مقام در زاهدان+ جزییات تکاندهنده ترین عکس ها از مرگ پسر 13 ساله اهوازی +جزییات زن جوان عضو مهم بدنش را از دست داد / در دستشتان رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: تلگرام پلیس پلیس فتا فضای مجازی قانون اخبار حوادث فرمانده نیروی انتظامی متهم تخریب نشر اکاذیب دستگیر شد عکس فیلم دختر مرد قتل جوان پلیس عجیب دستگیر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کاربران فضای مجازی داخلی و خارجی در برابر کتمان رسانه های رژِیم صهیونیستی واکنش های زیادی داشته اند و با خلاقیت حقایق این حمله را بیان می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل