Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدل هاشمی پور شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به عقب ماندگی شهرهای حوزه کهگیلویه بزرگ در بخش آسفالت معابر ،با اختصاص قیر رایگان ، عقب ماندگی این شهرها تا حدودی جبران خواهد شد.
وی افزود: شهرداری های مناطق شهری کهگیلویه بزرگ با پیگیری و رایزنی های لازم نسبت به جذب این میزان قیر اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی پور تصریح کرد: تحول بزرگی در خدمات شهری با انجام آسفالت معابر این شهرها ایجاد و بسیاری از مشکلات آسفالت خیابان ها و کوچه های سطح شهرها برطرف می شود.
وی افزود: سهمیه قیر رایگان با هدف بهبود عبور و مرور در معابر، رفع نقاط حادثه خیز و لکه گیری خیابان های شهرها از سوی دولت به شهرداری های زیر50 هزار نفر جمعیت داده می شود.
هشت شهرداری در چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به شهروندان خدمات لازم را ارائه می دهند.
این چهار شهرستان بیش از 220 هزار نفر جمعیت دارند.
7531/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها شهرداری کهگیلویه چرام بهمئی قیر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد

شهردار شهرکرد گفت: طی چند روز گذشته ۱۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶۰۰۰ مترمربع از این معابر به‌صورت کامل آسفالت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد اظهار کرد: طی چند روز گذشته ۱۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶۰۰۰ مترمربع از این معابر به‌صورت کامل آسفالت شد.

وی افزود: ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید ۱۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: عملیات آسفالت‌ریزی در معابر آرامستان با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت طی ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

واحدیان ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان محترم مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان طبق برنامه زمانبندی انجام شود.

کد خبر 746960

دیگر خبرها

  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه