Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@10:02:24 GMT

رکوردعجیب کاتانچ درتیم ملی عراق

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۶۱۸۴

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق علاقه زیادی به تغییر ترکیب اصلی تیمش داشته است. ناطقان: به نقل از اهداف، تیم ملی فوتبال عراق در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا باید برابر یمن قرار گیرد و در صورت برتری در این دیدار می‌تواند صعود خودش را به مرحله بعد قطعی کند.

کاتانچ تاکنون هفت بازی است که به عنوان سرمربی عراق روی نیمکت این تیم نشسته و از بازی با کویت که اولین حضور او در تیم ملی عراق بود تا بازی با ویتنام که با برتری ۳ بر ۲  عراقی‌ها در دقایق پایانی رخ داد، او ۵۲ تغییر در ترکیب تیمش داشته و انتظار می‌رود در دیدار برابر تیم ملی یمن نیز بار دیگر شاهد تغییراتی در ترکیب عراق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عراق یکی از هم‌گروه‌های ایران در جام ملت‌های آسیاست. این تیم باید بعد از بازی امروز برابر یمن، روز چهارشنبه در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف ایران برود. منبع: ایسنا برچسب ها: رکورد ، کاتانچ ، تیم ملی عراق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رکورد کاتانچ تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور

آرمین سهرابیان، مدافع استقلال می‌تواند در دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته آینده لیگ برتر فوتبال به میدان برود.

سهرابیان که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران نتوانست در دیدار روز گذشته برابر شمس‌آذر به میدان برود با توجه به فاصله ۱۲ روزه تا دیدار برابر تراکتور که چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود مشکلی برای همراهی آبی پوشان نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار
  • مصدومیت هالند احتمالا جدی است
  • ترکیب احتمالی دورتموند و بایرلورکوزن برای بازی با یکدیگر
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای دیدار با فولام
  • شکست غیرمنتظره ایران برابر بحرین در نیمه اول
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور