Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دختر یکی از مسئولان لباس های خود را در خانه ویلایی پسر هوسران درآورد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، یاسمن، دختر 21 ساله که در ترم دوم دانشگاه تحصیل می کرد و به خاطر وجود تصویرش در گوشی تلفن همراه جوانی به نام سهیل که متهم به چندین مورد آزار و اذیت جنسی زنان و دختران جوان است به پلیس Police آگاهی احضار شده بود، در خصوص متهم پرونده گفت: سال آخر دبیرستان بودم و در خیابان راه می رفتم که راننده یک خودرو آزرا برایم ایجاد مزاحمت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: او لباس های شیکی به تن داشت و خیلی «خوش تیپ» بود. سهیل شماره تماسش را در اختیارم گذاشت اگرچه می دانستم او پسر هوسرانی است اما آن شب با شماره تلفنش تماس گرفتم و روز بعد با سهیل قرار گذاشتم و پس از آن که مدتی در شهر دور زدیم و ناهار را در یکی از بهترین رستوران های شهر خوردیم، او گفت می خواهد مرا به مادرش معرفی کند تا با هم ازدواج کنیم ولی وقتی به خانه بزرگ ویلایی آن ها رفتیم فهمیدم که او تنهاست و مادرش در خانه نیست.

دختر جوان اظهار داشت: سهیل از من خواست تا لباسم را دربیاورم و به این بهانه که می خواهد تصویر مرا به مادرش نشان بدهد با حالت زننده ای از من فیلم گرفت. پس از آن وقتی به نیت شیطانی او پی بردم به بهانه ای از آن خانه فرار Escape کردم و دیگر به تماس هایش پاسخ ندادم.

یاسمن گفت: چند ماه بعد هم جوانی از آشنایان پدربزرگم به خواستگاری ام آمد و ما با هم نامزد شدیم اما او آن فیلم را در گوشی تلفن خود ذخیره کرده است حالا نمی دانم اگر پدرم که یکی از مسئولان است و یا خانواده نامزدم چیزی از این ماجرا بدانند چه اتفاقی می افتد.

بنابراین گزارش به دستور بازپرس پرونده اظهارات دختر جوان ثبت و وی آزاد شد.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

روحانی سرشناس خلع لباس شد / دادستان تهران شکایت کرد + عکس مادر سنگدل دخترش در ازای مواد در اختیار موادفروشان قرار می داد+ عکس فاجعه / پیمانکار شهرداری 2 گلفروش را مجبور به خوردن گل کرد!+فیلم اولین گفتگو با دختر سیرجانی / دوست دارم امیر آزاد شود !+ عکس و فیلم سلطان خواستگاری کیست؟! این دختر ایرانی با 500 خواستگار رکورد زد ! + سند دعوت شیطانی از دختر17 ساله تهرانی به خلوتگاه پسر نوجوان / فیلم های تجاوز فاش کرد +عکس تجاوز به دختر 14 ساله در بازی والیبال +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد خودکشی عجیب دختر آرایشگر شمالی در بام تهران / 9 صبح امروز رخ داد واکنش کم نظیر یک سردار به فیلم رقص سربازان ! + فیلم توطئه شبانه زن کینه جو برای ترور یک مقام در زاهدان+ جزییات تکاندهنده ترین عکس ها از مرگ پسر 13 ساله اهوازی +جزییات این مرد زنان را در شاهرود ماساژ می داد! / پلیس فاش کرد زن جوان عضو مهم بدنش را از دست داد / در دستشتان رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police فیلم فرار Escape اخبار حوادث بازی نامزد خواستگاری خانوادگی من عکس فیلم دختر مرد قتل جوان پلیس عجیب دستگیر سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند

الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان تایید کرد که باکو و ایروان درک مشترکی از اینکه یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد، دارند و تاکید کرد که تنها بررسی جزئیات نهایی باقی مانده است.

علی اف گفت: ما بیش از هر زمان دیگری به حل موضوع (امضای توافقنامه صلح) نزدیک شده ایم. او همچنین خاطرنشان کرد که چندین سال پیش حتی توافقی در مورد اصول توافق وجود نداشت.

رئیس جمهوری آذربایجان ادامه داد: در آن زمان حتی پیش نویس توافقنامه صلح وجود نداشت و اکنون ما یک درک مشترک داریم که یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد.

وی در پایان گفت: ما فقط باید جزئیات را بررسی کنیم، البته هر دو طرف به زمان نیاز دارند.

در ۷ دسامبر گذشته، دفتر نخست وزیر ارمنستان و دولت رئیس جمهور آذربایجان بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن بر عزم ایروان و باکو برای عادی سازی روابط و انعقاد معاهده صلح بر اساس احترام به اصول حاکمیت و تمامیت ارضی تاکید کردند. آذربایجان به نشانه حسن نیت ۳۲ سرباز ارمنی و ارمنستان دو سرباز آذربایجانی را آزاد کردند.

در همین حال، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دیروز گفت که ایروان و باکو روند عملی تعیین حدود مرز‌ها را آغاز کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟ | چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • زلزله خوی خسارتی در پی نداشت
  • توضیح سهیل مهدی در مورد قانون بازی رو در رو