Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ فرزند مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: جامعه انقلابی امروز ما به اعتدال رفتاری که آیت الله هاشمی دنبال می کرد نیازمند است.

یاسر هاشمی رفسنجانی شامگاه شنبه در مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان افزود: امروز تفکر آرمان خواه به تنهایی نمی تواند راه نجات کشور از بحران ها باشد و اعتدال رفتاری آیت الله هاشمی از نیازهای جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد: پدرم همواره بر قوی بودن احزاب، شکل گیری صحیح و پایبندی به برنامه های احزاب تاکید داشت.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی احزاب را ضربه گیر نظام می دانست، اظهار داشت: هاشمی در جریان خاصی حل نشد و همواره رابطه منطقی با اصولگرایان و اصلاح طلبان داشت.

هاشمی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی با مردم ارتباط خوبی داشت و در عین رابطه منطقی در جامعه، نگاه کارشناسی را از ارتباط خود حذف نمی کرد.

وی تصریح کرد: آیت الله هاشمی ارتباط خوبی با امام (ره) داشت و رابطه مرید و مرادی بین آنها بی سابقه بود و همواره مشاور خوبی برای امام و رهبری به شمار می رفت.

هاشمی اضافه کرد: پدرم در بسیاری از موضوع های کشوری نظر صریح خود را بیان می کرد اما همواره گوش به فرمان و تابع رهبری بود.

فرزند آیت الله هاشمی اضافه کرد: آیت الله رفسنجانی، همواره نگاه به توسعه، کارآفرینی و رفاه در جامعه داشت و ریالی به ثروت خود نیافزود و همواره توسعه کشور را خواستار بود.

به گزارش جماران، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی نوزدهم دی ماه سال 95 در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

وی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت و دو دوره نیز رییس جمهور بود.

حضور در مجلس خبرگان رهبری و نیز ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از فعالیت های بارز سیاسی مرحوم هاشمی به شمار می رود که وی را به یکی از شخصیت های تاثیرگذار در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آیت الله هاشمی رفسنجانی یاسر هاشمی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران