Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکل‌های دانشجویی با ارسال نامه به «علی لاریجانی» از وی خواستند تا به اتهامات و مسایل اخلاقی که متوجه یکی از نمایندگان مجلس است، رسیدگی شود.

به گزارش مشرق، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، شهید مدنی آذربایجان و صنعتی سهند در نامه خود به لاریجانی، بدون اشاره به نام و مشخصات این نماینده، تاکید کردند: «مجلس ی که بنا بر آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌بایست در رأس امور باشد، امروز تبدیل به یکی از حاشیه‌سازترین بخش‌ها شده است»، و «مجلسی که نتواند بر اعضای خود نظارت کند، نمی‌تواند داعیه‌دار نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و مجریان قانون باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


دانشجویان معترض تاکید کردند «متأسفانه در ماه‌های اخیر شاهد برخی اتفاقات می‌باشیم که یک سوی آن منتسب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی است» و «اما آنچه که درمورد مسئله اخلاقی منتسب به یکی از نمایندگان در روزهای اخیر پخش شده است، ما جمعی از دانشجویان انقلابی خواستار برخورد قاطع و به دور از مصلحت‌اندیشی با این مسئله هستیم.»


دانشجویان خواستار رسیدگی به موضوع و شفاف‌سازی آن برای مردم شده‌اند.

منبع: کیهان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا اتهامات دانشجویان علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی

جمعی از بانوان تهرانی در تجمعی خودجوش ضمن حمایت از اجرای طرح مقابله با بدحجابی خواستار حمایت جدی مجلس و قوه قضائیه از اجرای این طرح شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز جمعی از بانوان تهرانی در حمایت از اجرای طرح مقابله با بدحجابی و بدپوششی در میدان ولیعصر و میدان فلسطین تهران تجمع کردند.

حاضران در این تجمع در شعار‌هایی خطاب به مسؤولان دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه قضائی خواستار برخورد با پدیده بدحجابی و بی حجابی شدند.

معصومی یکی از حاضران در این تجمع به خبرنگار مهر گفت: اکثر بانوانی که امروز برای تجمع آمده‌اند خانواده شهدا و از نیرو‌های انقلابی هستند که خواستار اجرای حکم الهی و مقابله با بی حجابی و حرام سیاسی که حضرت آقا فرمودند هستند.

وی ادامه داد: حاضران در این تجمع از مسؤولان قوه قضائیه، دولت، وزارت کشور و شهرداری تقاضا دارند که چالش تحمیلی بی حجابی را جمع کنند، زیرا این مسئله تبدیل به مسئله امنیتی شده و امنیت اخلاقی شهر ما به خطر افتاده است.

این فرزند شهید افزود: چنین وضع ظاهری در حوزه پوشش و بی حجابی زیبنده شهری که ۲۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است نیست و همه این خانواده شهدا خواستار این هستند که این وضعیت سامان یابد.

وی ادامه داد: مسئله بعدی که خواست این افراد هست، حمایت از اجرای طرح نور فراجاست است که قوه قضائیه و مجلس و نماینده‌ها باید از این طرح حمایت کنند و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم که از روز شنبه برای اجرای این طرح ورود کرده تشکر می‌کنیم.

وی گفت: ترک فعل دستگاه‌های ۲۶ گانه باعث شده است که حتی امرین به معروف که یک فریضه الهی را اجرا می‌کردند دیگر جرأت اجرای این فریضه را نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور