Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین «معتمد» فرمانده تیپ83 امام جعفر صادق(ع) طی سخنانی در مراسم جشن میلاد عقیله بنی هاشم(س) با اشاره به ولایت مداری آن حضرت اظهار داشت: رابطه حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) فراتر از رابطه خواهر و برادری بوده است که در مراسمات مذهبی معمولا به آن پرداخته میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رابطه امام و ماموم بین ایشان همانند رابطه علی(ع) و فاطمه زهرا(س) و تبعیت و ولایت مداری زینب کبری(س) نسبت به امام زمان خود یعنی امام حسین (ع) نکته ای است که باید مورد توجه قرار بگیرد و برای ما درس آموز و راهگشاست.

معتمد درادامه به کلام مقام معظم رهبری درباره تاثیر نگرش و بینش هر فرد بر عملکرد او اشاره کرد و افزود: در طول تاریخ اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی افراد زیادی دچار فتنه شدند و از مسیر حق و ولایت منحرف شدند که همگی آنها از نگرش و بینش نادرستی بود که با خود داشتند و در امتحان های روزگار باعث سقوط آنها شد لذا باید بینش و نگرش توحیدی در بین پاسداران تقویت شود تا در عملکرد آنها اثر مطلوب خود را بر جا بگذارد.

فرمانده تیپ83 امام جعفر صادق(ع) با استناد به  فرموده مقام معظم رهبری پاسداری را امانت و عبادت دانست و افزود: باید نگرش امانتی و عبادتی به پاسداری داشت تا این نگاه موجب شود با اخلاص و دقت بیشتری به انجام وظیفه سازمانی پرداخته شود.

وی در پایان ابراز داشت: مقام معظم رهبری نمونه یک مسئول ساده زیست و موثر در نظام اسلامی است و توجه به فرمایشات ایشان بخصوص در بحث بایسته های سلامت اداری موجب بهبود عملکرد کارکنان و پاسداران یگان خواهد بود.

مدیحه سرائی و قرعه کشی و اهدای جوایز مسابقه فرهنگی برگزار شده در دهه بصیرت، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود

ایسنا/فارس فرمانده سپاه شهرستان کازرون از برگزاری پیش کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس همراه با یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: گردان پیروز حضرت زینب(س) لشکر ۱۹فجر در عملیات مختلف در هشت سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده است که در این راه قریب به یک‌صد شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید استان فارس با برگزاری یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) فردا پنج‌شنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی ظهراب قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر و روایتگری فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان
  • فیلم/ اژه‌ای: وعده صادق و طوفان الاقصی نگرش‌ها را تغییر دادند
  • پوستر | رابطه با اسرائیل حرام است
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»