Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@12:19:47 GMT

گاز اشک‌آور، پاسخ پلیس فرانسه به جلیقه‌زردها

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۶۶۴۳

گاز اشک‌آور، پاسخ پلیس فرانسه به جلیقه‌زردها

پلیس فرانسه در سراسر شهرهای این کشور با گاز اشک‌آور و ماشین‌های آب‌پاش سعی کرد معترضان جلیقه‌زرد را متفرق کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، هزاران تظاهرات‌کننده که جلیقه‌های زرد به تن داشتند امروز شنبه نیز در سراسر فرانسه علیه سیاست‌های امانوئل ماکرون رئیس جمهور این کشور به خیابان‌ها آمدند. معترضان می‌گویند ماکرون به مشکلات میلیون‌ها فرانسوی که قادر به تأمین معیشت خود نیستند، بی‌توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهمین هفته تظاهرات ضددولتی در فرانسه در قالب "جلیقه‌زردها" در حالی برگزار می‌شود که پلیس این کشور امروز 80هزار نیروی امنیتی در سراسر فرانسه مستقر کرد و مقامات دولتی تهدید کرده بودند با این تظاهرات‌ و خشونت‌های ناشی از آن مقابله می‌کنند.

در بسیاری از شهرهای فرانسه پلیس با گاز اشک‌آور و ماشین‌های آب‌پاش به تظاهرات‌کنندگان پاسخ داد و سعی کرد به این وسیله آنها را متفرق کند. چند نفر بر اثر درگیری با پلیس زخمی شدند که آمار دقیقی هنوز منتشر نشده است.

امروز همچنین انفجار در یک نانوایی در مرکز پاریس باعث شد فرانسه در کانون توجه رسانه‌ها قرار گیرد. این حادثه که علت آن نشت گاز اعلام شد چهار کشته و چندین زخمی به‌جای گذاشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعتراضات فرانسه جلیقه زردها پلیس فرانسه گاز اشک آور ماکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند

بارش برف بهاری در آلمان/ DPA حرکت کشتی تفریحی" سیلور ری" به سمت دریای شمال/ آلمان/ DPA بیرون درآوردن صدها جسد مدفون شده توسط نیروهای اسرائیلی در یک گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه/ APA پاکسازی ویرانی های ناشی از حمله ارتش اسراییل به اردوگاه "نور شمس" در شهر طولکرم در کرانه باختری/ APA تظاهرات بزرگ حامیان فلسطین در شهر مادرید اسپانیا/ SOPA اعتراض شهروندان ارمنستانی به تسلیم 4 روستای مرزی از سوی دولت ایروان به جمهوری آذربایجان/ تاس مسابقات دو ماراتون لندن/ PA و آسوشیتدپرس کشت مزارع چای در پشت بام ساختمان ها در هانگژو چین/ زوما تخریب کامل یک نیروگاه برق در اوکراین در اثر حمله روسیه/ خبرگزاری فرانسه تصویری هوایی از یک موج شکن که برای جلوگیری از فرسایش ساحلی در امتداد ساحل در استان رایونگ تایلند نصب شده است./ خبرگزاری فرانسه اردوگاه آوارگان سیلزده در بروندی/ خبرگزاری فرانسه انتقال صندوق های آرا انتخابات سراسری هند در کوهستان های صعب العبور ایالت بنگال غربی/ گتی ایمجز فوران کوه آتشفشان "روانگ" در "سیتارو" اندونزی/ گتی ایمجز برگزاری مراسم 2 هزار و 777 اُمین سالگرد تاسیس "شهر ابدی" در روم ایتالیا/ زوما فروش موز در بازاری در بنگلادش/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل

دیگر خبرها

  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی