Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر علی‌اکبری فایتر کشورمان در مسابقات MMA که در دو سه سال اخیر به یکی از چهره‌های شناخته شده این رشته در جهان تبدیل شده است در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص شرایط تمرینی‌اش گفت: خداروشکر تمرینات به شکل خوبی در حال پیگیری است و این روزها سخت مشغول تمرین هستم که آمادگی خودم را حفظ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا 4 ماه است که در تمرینات حضور داریم و هفته بعد قرار است یک تیم را به گرجستان اعزام کنیم که این کار برای اولین بار است در کشورمان اتفاق می‌افتد.

وی در ادامه افزود: نفرات خوبی در حال حاضر در کنار ما کار می‌کنند که همگی بچه‌های با استعداد و توانمندی در MMA هستند و فکر می‌کنم بعد از بازگشت از مسابقات گرجستان یک تمرین پنجاه روزه نیز داشته باشیم و درکل سه، چهار ماه دیگر به صورت فشرده تمرینات ما ادامه پیدا خواهد کرد.

علی‌اکبری در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی لازم برای رویارویی با واخائف روس را دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: من از مدت‌ها پیش برای این بازی خودم را آماده کرده بودم ولی با توجه به برنامه‌ای که اعلام شده مبارزه من و واخائف به تعویق خواهد افتاد. من با فایتر دیگری باید بازی کنم و واخائف نیز با فایتر دیگر مبارزه خواهد داشت و درصورت پیروزی به یکدیگر برخورد خواهیم کرد. ولی این موضوع برای من فرقی نمی‌کند و برای مبارزه با هر فایتری آماده هستم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا امیر علی اکبری فایتر واخائف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی نتوانسته در هیچکدام از بازی‌های رئال مادرید در این فصل حاضر شود، هیچ نگرانی در مورد جای خالی‌اش ندارد.

او که بعد از حدود ۷ ماه به تمرینات گروهی رئال اضافه شده بود، از ناحیه مینیسک داخلی زانو مصدوم شد تا مدت دوری‌اش از میادین، حدود دو ماه دیگر بیشتر شود.

او اکنون در حال طی کردن مراحل پایانی ریکاوری است و انتظار می‌رود بزودی مجدداً به تمرینات گروهی برگردد. این دروازه‌بان بلژیکی در مصاحبه جدیدی در مورد زمان بازگشت به دروازه رئال گفت:«آندری لونین خیلی خوب کار می‌کند. هیچ نیازی به عجله نیست. عملکرد او را در بازی‌های اخیر دیده‌اید. می‌دانید که چقدر عالی کار می‌کند. پس نیازی به نگرانی نیست.»

کورتوا همچنین در مورد حواشی مربوط به ال‌کلاسیکوی اخیر و گل مردود لامینه یامال گفت:«من وارد این موضوع نمی‌شوم، ارزشش را ندارد. با تکنولوژی بسیار ساده است که ببینید توپ از خط رده نشده است.»

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!