Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، لایحه وارده از سوی شهرداری گرگان با موضوع پرداخت کمک نقدی 250 میلیون ریالی به هیات ورزشی جانبازان و معلولین، تنها لایحه یک صد و دوازدهمین جلسه علنی و رسمی شورای شهر گرگان در شامگاه دیروز (شنبه) بود .
بر این اساس مبلغ یاد شده برای کمک هزینه شرکت تیم والیبال نشسته گرگان و امورات جاری هیات جانبازان و معلولین گرگان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این خصوص تعدادی از اعضای شورای شهر با مساعدت به این هیات موافق بودند اما با کمک بدون مالی ضابطه و تبعیض بین هیات های ورزشی مخالفت کردند.
بگفته مخالفان هر چند حمایت از هیات های ورزشی که جامعه تحت پوشش آنها را اقشار آسیب پذیر، کم توان و یا جانباز تشکیل می دهند ضروری است اما ویژه نگری به این رشته ها نباید سلیقه ای باشد.
در مقابل موافقان این طرح بر این عقیده بودند که در پرداخت کمک مالی به جانبازان که دین خود را به انقلاب ادا کرده اند، نباید سخنی از ضابطه و معیار در میان باشد.
شهردار گرگان نیز در خصوص مساعدت مالی به این هیات ورزشی گفت: ویژه نگری در پرداخت کمک مالی به هیات جانبازان نشانه اعتقاد مدیران شهری به ایثارگران است.
عبدالرضا دادبود اظهار داشت: خلاف یا ناعدالتی مورد ادعای برخی اعضای شورای شهر در کمک همراه با تبعیض به برخی رشته های ورزشی قابل پیگیری است.
این لایحه با رای موافق همه اعضای شورای شهر به تصویب رسید.
در این جلسه همچنین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: علت اصلی تاخیر در اتمام پروژه شبکه فاضلاب گرگان گنگ بودن پهنه بندی شبکه های انتقال سایر زیر ساخت ها مانند برق و گاز و مخابرات و کمبود اعتبارات است.
محمد هادی رحمتی اظهار داشت: برای حفظ سلامت جامعه و پاسداشت از محیط زیست گرگان باید مشکلات اجرای این طرح را بپذیریم.
وی ادامه داد: تا یک ماه آینده با نصب فشارشکن های هوشمند در مدار، توزیع آب شرب گرگان هوشمند می شود.
شورای شهر گرگان 9 عضو دارد.
7333/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها دین رشته های ورزشی شرکت آب و فاضلاب شورای شهر گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند

ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب ۸ سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط ورزشکاران این استان درسال گذشته خبر داد.

علی رجبی وندچالی درحاشیه جلسه بررسی حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت، این سهمیه‌ها در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، تیراندازی کسب شده است.

وی افزود: به کسب سهمیه‌های دیگر توسط ورزشکاران مازندرانی در رشته های دیگر نیز درسال جاری و در مسابقات مهم پیش رو آسیایی و جهانی امیدواری زیادی هست.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، با اشاره به توانمندی و قابلیت‌های بالای ورزشکاران این استان در دوره‌های گذشته المپیک گفت، ورزشکاران این استان همواره حضور دائمی در کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و حتی پارالمپیک داشتند و نیمی از مدال‌های کسب شده در رشته‌های مختلف ورزشی توسط ورزشکاران مازندرانی بوده است.

رجبی ادامه داد، المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل از المپیک، حین و بعد المپیک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه درسال گذشته مازندران در ورزش قهرمانی عملکرد قابل قبولی داشته است، تصریح کرد: در سال گذشته ورزشکاران مازندرانی درمجموع  ۳۱۵ نشان طلا، نقره و برنز به همراه تیم‌های ملی در مسابقات رسمی بین المللی،  آسیایی و جهانی کسب کردند.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران ادامه داد، با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته‌های ورزشی مشخص نشده، همه مسئولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

رجبی تاکید کرد: برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیات‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسئولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

وی، با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند، اضافه کرد: با پای کار بودن هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه‌تر می‌کند وانتظار هست که همه‌ی مسئولان در سطح استان و شهرستان‌ها پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده