Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:03:10 GMT

معاون اول رییس جمهوری وارد کاشان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۷۸۸۳

معاون اول رییس جمهوری وارد کاشان شد

کاشان- ایرنا- اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری روز یکشنبه برای بازدید و شرکت در آیین بهره برداری چند طرح وارد کاشان استان اصفهان شد و مورد استقبال جمعی از مسوولان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری که رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز او را همراهی می کند، در بدو ورود به کاشان مورد استقبال عباس رضایی استاندار اصفهان و مسوولان استانی و محلی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانگیری در این سفر یکروزه واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان، طرح توسعه شرکت هامون نایزه تولید کننده چدن نشکن و مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کاشان را بازدید و بهره برداری می کند.
بخش گازی نیروگاه کاشان پیش تر با 2 واحد، هر یک به ظرفیت 162 مگاوات از سال 88 راه اندازی شده بود.
طرح ساخت واحد بخش بخار با ظرفیت 160 مگاوات و پست 230 کیلو ولت سال 94 آغاز شد.
برای اجرای طرح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب افزون بر یک هزار و 330 میلیارد ریال از محل بانک توسعه اسلامی هزینه شد.
مرحله نخست اجرای مدول یک تصفیه خانه طرح ملی فاضلاب کاشان سال 90 به بهره برداری رسیده بود.
طرح آبرسانی مجتمع مشهد اردهال کاشان که با افزون بر 140 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی و صندوق توسعه اجرا شد امروز به بهره برداری می رسد.
این مجتمع آبرسانی جمعیت پنج هزار نفری روستاهای حسنارود، علوی، علی آباد، اسحاق آباد، نشلج، غیاث آباد، باریکرسف، اردهال و چنار را زیر پوشش قرار می دهد.
کاشان با جمعیت افزون بر 368 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6026/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد معاون اول كاشان افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

مسعود خیرجو امروز در بازدید از تاسیسات و تصفیه خانه گرمی مغان و زیرساخت‌های آبرسانی به بخش موران این شهرستان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی به بخش موران برای پوشش ۶۴ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و سال گذشته فاز نخست آن با انتقال آب به ۱۸ روستا به سرانجام رسید و در فاز دوم، آبرسانی به ۱۷ روستا مد نظر است که ۶ روستا در خرداد ماه از نعمت آب شرب و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم فاز سوم مجتمع آبرسانی به روستاهای بخش موران شهرستان گرمی مغان را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم تا بقیه روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند و طرح ارتقا توان و آبدهی تصفیه خانه گرمی برای تامین هر چه بیشتر آب روستاهای تابعه نیز در حال اجراست و به بازسازی و ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اقدام می‌شود.

او گفت: این طرح در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود بعد از تکمیل و بهره برداری، آب شرب و بهداشتی حدود ۵۰ هزار نفر را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد