Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@12:58:33 GMT

توزیع رایگان نان در بین نیازمندان همدانی

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۷۹۲۴

توزیع رایگان نان در بین نیازمندان همدانی

حجت‌الاسلام سید علی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در گفت‌و‌‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر،15 عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه همزمان با این ایام در 20 مسجد شهرستان مراسم فجر فاطمی برگزار خواهد شد، افزود: با مشارکت دفتر نماینده ولی فقیه در استان، به مدت 10 شب در 10 مسجد حاشیه شهر با حضور سخنرانان مطرح کشوری مراسم فجر فاطمی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان اضافه کرد: در 10 مسجد دیگر شهرستان دارای رغبات نیز به مدت 10 شب مراسم جشن و سوگواری با حضور سخنرانان مطرح برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده حسین(ع)، امامزاده محسن و امامزاده یحیی(ع) 4 بقعه شاخص شهرستان است ادامه داد: همزمان با ایام فاطمیه، در بقاع شاخص همدان مراسم سوگواره یاس نبوی برگزار می‌شود.
وی از اجرای نیات واقفین در دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: ویزیت رایگان و کمک‌های درمانی و دارویی به بیماران 33 روستای موقوفه‌ای همدان از محل نیت واقف خیراندیش مرحوم بهاءالملک و پخت و توزیع رایگان نان در میان نیامندان حاشیه شهر از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان وقف دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانش آموزان همدانی از عملیات مقتدرانه سپاه

دانش آموزان با سر دادن شعار‌هایی با رمز یا حیدر از عملیلات وعده صادق حمایت کردند و این موشک باران را پاسخی به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه دانستند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی در فامنین
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • حمایت دانش آموزان همدانی از عملیات مقتدرانه سپاه
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • حضور بیش از یک میلیون گردشگر نوروزی در همدان/ ثبت ۱۲۴ هزار و ۵۲۸ نفر شب اقامت در استان