Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@00:08:33 GMT

جام ملتها برای ایران هنوز شروع نشده!

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۷۹۴۵

جام ملتها برای ایران هنوز شروع نشده!

کارشناس فوتبال ایران گفت: در این دوره از جام ملت‌های آسیا از تیم ملی انتظاری جز قهرمانی نمی‌رود.

به گزارش مشرق، محمدرضا زادمهر درباره پیروزی تیم ملی ایران مقابل ویتنام، اظهار داشت: از نظر نتیجه بازی بسیار برای ما خوب بود و موفق شدیم ۲ بر صفر حریف‌مان را شکست دهیم. نسبت به بازی قبل تیم ایران چند تغییر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ۲ موقعیت گل هم به حریف دادیم که اگر آنها مقداری خوش‌شانس بودند، می‌توانستند به ما ۲ گل بزنند. به هر صورت فوتبال است و ما هم موقعیت‌های دیگری داشتیم که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم. تجربه بالا و بین‌المللی تیم ملی باعث می‌شود که ما به راحتی مقابل حریفانمان به برتری برسیم.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره دیدار ایران مقابل عراق که چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این بازی تیم ملی واقعاً محک می‌خورد. مصاف با عراق سخت‌ترین بازی گروه است، آن هم در حالی که دو بازی قبلی ما به نوعی دستگرمی و تدارکاتی بود. باید برای بازی‌های آینده با تمرکز بیشتری در زمین حضور پیدا کنیم.

زادمهر راجع به تغییراتی که در ترکیب تیم ملی در بازی مقابل ویتنام انجام شده بود، گفت: فکر می‌کنم ترکیبی که در بازی اول مقابل یمن به میدان رفته بود، سرحال‌تر بود اما به هر حال به تصمیم سرمربی تیم احترام می‌گذاریم. در این بازی خط دفاعی ما شاهد چند تغییر بود که شاید سرمربی تدابیری در ذهنش داشته که این تغییرات را اعمال کرده است. برد ۲ بر صفر قاطعانه است، اما این را هم باید بدانیم که ۲ موقعیت بد به حریف دادیم آن هم در حالی که در بازی اول هیچ فرصتی به یمن نداده بودیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین استارت ایران در جام ملت‌ها در ۴۰ سال اخیر  

وی تصریح کرد: کی‌روش هم می‌داند که جام ملت‌ها و بازی‌های اصلی تیم ملی از دیدار با عراق شروع می‌شود و بعد از آن می‌توان عیار تیم ملی را قضاوت کرد، چرا که ۲ حریف قبلی ایران جزو تیم‌های درجه ۳ آسیا بودند، اما بازی با عراق متفاوت است و در فضایی دیگر برگزار می‌شود. جمع کردن ۶ امتیاز در دور گروهی اقتدار یک تیم را نشان می‌دهد اگرچه برخی از تیم‌های دیگر نیز موفق شده‌اند ۶ امتیار را کسب کنند.

زادمهر درباره این که آیا فکر می‌کند تیم ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود گفت: جز قهرمانی انتظاری از تیم ملی نمی‌رود. مربی‌‌ای داریم که ۸ سال است در ایران حضور دارد. همچنین نفرات بسیار خوبی در تیم هستند، همه این عوامل باعث می‌شود توقع‌مان جز قهرمانی نباشد. تیمی که مقابل اسپانیا و پرتغال بازی می‌کند توقعات از آن تیم بالا می‌رود و فکر می‌کنم این توقع، توقع بی‌جایی نیست. امیدوارم با اقتدار بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم و قهرمان آسیا شویم، چرا که اگر در این دوره قهرمان نشویم گرد ناامیدی روی فوتبال ما ریخته می‌شود و شاید فوتبال ما سرخورده شود، برای همین باید همه تلاش‌مان را بکنیم تا تیم ملی قهرمان شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا 2019 محمدرضا زادمهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در دیدار حساس معوقه هفته هفدهم در حالی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که پس از سه بازی نبردن و تنها کسب 2 امتیاز به شدت به امتیازات کامل این مسابقه نیاز داشت.

طلایی پوشان اصفهانی که با قهر هواداران‌شان مواجه شده‌اند، در حضور کم شور آنها نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشتند، اما با شروع نیمه دوم حملات پردامنه‌ای را ترتیب دادند و سرانجام در دقیقه 70 موفق شدند با پنالتی شهریار مغانلو به گل برتری دست پیدا کنند.

اما نکته عجیب مسابقه این بود که برخلاف شعارهای حمایتی هواداران سپاهان در نیمه اول، با شروع نیمه دوم شعارهای زننده دیدار برابر نساجی مازندران بار دیگر تکرار شد. نوک پیکان این شعارها در ابتدا علیه سرمربی تیم بود و پس از گل شهریار مغانلو در حالی که سپاهان مدیرعامل ندارد، به سمت مدیرعامل نشانه گرفته شد.

سپاهان و هوادارانش روزهای سخت و پرتنشی را پشت سر می‌گذرانند، اما این پیروزی شاید به جامعه هوادارای این تیم و همینطور مجموعه باشگاه کمک کند تا با اتحاد بیشتر در 7 بازی باقی مانده لیگ برتر و همینطور رقابت‌های جام حذفی حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • برد خفیف ایران بر افغانستان در گام اول جام ملتها
  • شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها