Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:28:01 GMT

کشف 140 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۸۰۱۸

کشف 140 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سرهنگ اصانلو فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا پليس آگاهی شهرستان "سلطانیه " در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا موفق به شناسایی كاميون ايسوزو حامل سیگار قاچاق در محور "زنجان – قزوين" شدند.

وی افزود : با اقدامات فنی و پلیسی ماموران موفق شدند  اين خودرو را در محور "زنجان -قزوین" متوقف و مورد بازرسی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اصانلو در ادامهخاطر نشان کرد:  ماموران در بازرسی از اين خودرو ،  140هزار نخ سيگار خارجی قاچاق کشف  کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه با اشاره به تشکيل پرونده قضائی در اين رابطه اظهار داشت: كارشناسان ارزش اين محموله رابیش از 350میلیون ريال برآورد كرده اند.

سرهنگ اصانلو با اعلام اينکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر توليد داخلی داشته و امنيت اقتصادی را درجامعه برهم می زند ، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان كالا ، مراتب را با پليس در ميان بگذارند.

انتهای پیام /ک

دستگیری قاچاقچی سیگار در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در مرند

سرهنگ اسدیان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳ عباسی مرند در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۴۷ دست انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

 وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد اظهار کرد: پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه شبانه روز تلاش می‌کند و شهروندان نیز هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت