Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@22:55:08 GMT

غول چراغ جادو جدید هالیوود را ببینید

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۸۰۴۲

به گزارش پارس نیوز، نخستین تصویر از حضور ویل اسمیت بازیگر مطرح سینمای هالیوود در فیلم سینمایی "علاءالدین" در نقش غول چراغ جادو توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد.

فیلم سینمایی "علاءالدین" به کارگردانی "گای ریچی" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را بیست و چهارم ماه می ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینا مسعود، نیومی اسکات، مروان کنزاری، نوید نگهبان، نسیم پدراد، بیلی مگنوسن و نومان اکار از جمله بازیگرانی هستند که علاوه بر اسمیت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

"جان آگوست" نگارش فیلمنامه این اثر را بر اساس داستان اصلی علاالدین بر عهده داشته و "گای ریچی" کارگردانی آن را انجام خواهد داد. این فیلم به نوبه بسیاری از کارشناسان موفق ترین نسخه از علاءالدین خواهد شد.

ریچی پیش از این کارگردانی فیلم‌های همچون "شرلوک هلمز"، "اسنچ" و "شاه آرتور" را در کارنامه داشته و حالا سراغ اتفاق تازه‌ای در سینما رفته است.

این فیلم کمدی هالیوودی در حال حاضر مراحل پیش تولید را گذرانده و از اواخر تابستان تولید خود را آغاز خواهد کرد. هنوز در خصوص سایر بازیگران این پروژه صحبتی به میان نیامده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: هالیوود فیلم سینمایی جدید هالیوود پارس غول علاءالدین پارس نیوز چراغ جادو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز قایدی به استقلال

بر اساس اعلام یک منبع موثق، مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است این در حالی است که قایدی در عضویت باشگاه شباب الاهلی امارات است و به طور قرضی در تیم الاتحاد کلبا بازی می کند اما این احتمال دارد تا با توجه به حضور مالکان جدید در باشگاه استقلال آنها بتوانند مهاجم محبوب هواداران را بار دیگر به استقلال بیاورند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود