Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در خصوص آخرین جزئیات کلیپ کودک آزاری منتشر شده در فضای مجازی گفت:به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کرده‌ایم، متهم اصلی بازداشت شد و سایر متهمان تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند.

حجم ویدیو: 4.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

به گزارش رکنا، "دادخدا سالاری" در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مشاهده و رصد فیلمی در فضای مجازی توسط معاونت امور فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با موضوع کودک آزاری، بلافاصله از سوی معاونت مربوطه اعلام جرم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان اعلام کرد: علیرغم عدم طرح شکایت از سوی افراد، به عنوان مدعی العموم و به دلیل وقوع کودک آزاری و تخلف از مفاد قانونی و ارتکاب جرم، علیه مسئولان ذیربط اعلام جرم و در این رابطه پرونده‌ای، از جنبه عمومی اعلام جرم و متهم اصلی دستگیر و هم اکنون در بازداشت است.

سالاری تصریح کرد: کلیه افرادی که در این رابطه کوتاهی، قصور و جرمی انجام داده‌اند تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

دادستان کرمان بیان کرد: فضای مجازی به صورت مستمر و شبانه روزی کنتر ل و رصد می‌شود و در صورت وقوع جرم اقدامات مقتضی در جهت مقابله با جرائم انجام خواهد گرفت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعتراف هولناک پسر 13 ساله به قتل امیر عباس 5 ساله در مشهد / جسد لخت پیدا شد ! دختر مشهدی: پدرم در وضعیت بدی مچم را گرفت و آن پسر توانست فرار کند دعوت شیطانی از دختر17 ساله تهرانی به خلوتگاه پسر نوجوان / فیلم های تجاوز فاش کرد +عکس تجاوز به دختر 14 ساله در بازی والیبال +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد بعد از خطبه عقد فهمیدم در 22 سالگی زن پنجم محسن شدم ! رفتار توهین آمیز خانم معلم با شاگرد اوتیسمی این مرد زنان را در شاهرود ماساژ می داد! / پلیس فاش کرد هتل معروف زیر بهمن دفن شد / مرگ ده ها تن+ عکس دخترانی که مهره مار دارند و خدمات متنوع دیگری هم ارائه می کنند! / پلیس فتا هشدار داد حمله وحشیانه یک مرد به کلانتری / کارآگاه زنده زنده سوخت + عکس 2 همکلاسی بعد از 57 سال بهم رسیدند+ عکس مادر سنگدل دخترش در ازای مواد در اختیار موادفروشان قرار می داد+ عکس روحانی سرشناس خلع لباس شد / دادستان تهران شکایت کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی جرم کودک آزاری اخبار حوادث فضای مجازی کودک آزاری کرمان فیلم دستگیر شد عکس مرد دختر فیلم پسر من فضای مجازی پلیس ازدواج قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد