Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@20:46:29 GMT

شگرد خاص و کشندۀ مهاجم کروات پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۸۶۴۴

شگرد خاص و کشندۀ مهاجم کروات پرسپولیس

ساعت24-  ستارۀ کروات پرسپولیس با تبحر خاص و کشندۀ خود در نیم فصل دوم کمک شایانی به سرخ‌پوشان خواهد کرد.

 روز گذشته ماریو بودیمیر در تمرینات پرسپولیس حاضر شد تا رسماً این بازیکن را سرخ‌پوش بدانیم. مهاجم کروات و 33 ساله که با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شد با تبحر خاصش کمک بزرگ در نیم فصل دوم به مدافع عنوان قهرمانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بودیمیر با توجه به قد بلند و فیزیک بسیار مناسبی که دارد در امر سرزنی از تبحر بالایی برخوردار است و همین امر مطمئناً برای حریفان این تیم تهرانی گران تمام خواهد شد و برای مدافعان مقابل بودیمیر کشنده خواهد بود. به نوشته ورزش 11، برانکو ایوانکوویچ روی شگرد سرزنی هموطنش حساب خاصی باز کرده و قصد دارد از این حربه برای رسیدن به دروازۀ حریفان استفاده کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • میرزا مهدی آشتیانی؛ جمع بین نبوغ و تبحر
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن