Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-کریم لاله ماژین گفت: پرستاری یکی از شاخه‌های علوم پزشکی است که جز مشاغل سخت و زیان آور محسوب و مدیریت درمان استان نیز تمام تلاش خود را برای پیگیری مطالبات این افراد خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، کریم لاله ماژین مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام عصر دیروز(شنبه) در مراسم تجلیل از پرستاران این مدیریت با اشاره به قیام عاشورا  نقش حضرت زینب(س) در پرستاری از مجروحان و امام زین العابدین(ع) را بی بدیل دانست و یادآور شد: روز تولد این بانوی بزرگ اسلام را به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود مشکلات ریز و درشت در این بخش و تحمل آسیب‌های بسیار از جمله بی‌خوابی، پیری زودرس و ... پرستاران همواره در کار خود کوتاهی نکرده و با صبر و حوصله نقش خود را به بهترین شکل ایفا می‌کنند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه نقش پرستار بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار داشت: پرستاران با تلاش‌های زینب‌گونه بیشتر عمر خود را صرف پرستاری از بیماران خواهند کرد، از این رو  نقش این افراد در سلامت جامعه بسیار تاثیرگذار است.

لاله ماژین با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی با دی‌کلینیک، درمانگاه شماره دو ایلام و همچنین درمانگاه دهلران و بیمارستان شهدای زاگرس به بیش از نیمی از جمعیت این استان خدمات درمانی ارائه می‌دهد، افزود: دی کلینیک شهر ایلام در بین دی‌کلینیک‌های سطح کشور از لحاظ بستری در ردیف اول قرا دارد.

رئیس سازمان نظام  پرستاری استان ایلام نیز در این مراسم گفت: ما باید جایگاه پرستار را طوری در جامعه معرفی کنیم که این افراد از کلمه پرستار بودن احساس نشاط و آرامش کنند.

ارسلان رستمی با بیان اینکه هر چقدر تعداد اعضای نظام پرستاری استان زیاد باشد قدرت مطالبه گری ما نیز  در دفاع از این افراد بیشتر خواهد شد، بیان داشت: هدف این سازمان ارائه خدمت به روز و ارتقا سطح بهره‌وری سلامت جامعه است.

مدیریت بانک رفاه کارگران استان نیز در حاشیه این دیدار گفت:: با وجود کمبود نیرو در این حوزه و افزایش ساعت کاری، پرستاران کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده و ما نیز باید قدردان زحمات آنان  باشیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان ایلام مراسم روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت رفع ناترازی در تولید برق را پیگیری می‌کند + فیلم

رئیس جمهور از تلاش دولت برای رفع ناترازی در تولید برق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید ابراهیم رئیسی در حاشیه افتتاح فاز توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان، اظهار داشت: 22 هزار مگاوات ناترازی داشتیم که همکاران ما در وزارتخانه‌های نیرو و صمت تلاش کردند که بتوانیم تولید برق داشته باشیم و نیروگاه‌ها فعال شود.

وی افزود: در اقدامی جهادی هشت هزار مگاوات برق داخل مدار تولید شد و به رفع بخشی از ناترازی‌ها کمک کرد.

رئیس جمهور اضافه کرد: این نیروگاه با ظرفیت 366 مگاوات در حال انجام کار است که با انجام کار جهادی و در زمانی بسیار محدود به نتیجه رسیده که جا دارد از همه عوامل تشکر و قدردانی کنم.

.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • بیماری ایدز چیست؟ + فیلم
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • دولت رفع ناترازی در تولید برق را پیگیری می‌کند + فیلم
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد