Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- شاگردان آلگري به جمع 8 تيم برتر جام حذفي ايتاليا راه يافتند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، بولونيا و يوونتوس در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي ايتاليا به مصاف هم رفتند که اين بازي در نهايت با دو گل به سود يووه تمام شد تا اين تيم به مرحله يک چهارم صعود کند. شاگردان مکس آلگري در ديداري که به مشکل چنداني نخوردند، در هر نيمه يک بار دروازه حريف را باز کردند و صعود راحتي به مرحله بعد داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازي با برتري يوونتوسي ها در مالکيت توپ آغاز شد و در دقيقه 9، روي اشتباه دروازه بان و مدافع بولونيا، يوونتوس به گل اول رسيد. روي يک ارسال به محوطه جريمه بولونيا بود که داکاستا و کالابرسي در دفع توپ دچار ناهماهنگي شدند و توپ به برناردسکي رسيد و او هم با يک ضربه دقيق از پشت محوطه جريمه، کار را تمام کرد.
برتري يوونتوسي ها بعد از اين گل هم ادامه داشت اما موقعيت خاصي روي دروازه ها ايجا نمي شد. در دقيقه 29، روي يک ضربه کرنر، بونوچي صاحب موقعيت شد اما شوت او دقيقا به جايي رفت که داکاستا حضور داشت. بازي با همين روند ادامه داشت و در دقايق پاياني نيمه اول، کمي از تب و تاب آن کاسته شد و در نهايت اين نيمه با همان يک گل به پايان رسيد. نيمه دوم هم با حملات يوونتوس آغاز شد و اين بار هم تنها 4 دقيقه زمان نياز بود که آنها به گل برسند. اين داگلاس کاستا بود که با يک حرکت خوب، درون محوطه جريمه بولونيا صاحب موقعيت شد؛ اما ضربه او توسط مدافعان حريف بلوکه شد. توپ برگشت به مويس کين رسيد و او با يک بغل پاي ساده، کار را تمام کرد. بازيکنان ميزبان که ديگر چيزي براي از دست دادن نداشتند، ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در ايجاد موقعيت روي دروازه يوونتوس توفيق چنداني نداشتند. بازي با همين روند ادامه پيدا کرد و تلاش بازيکنان بولونيا براي جبران گل هاي خورده ثمري نداشت و  در نهايت بازي با همان دو گل به پايان رسيد.

روسونري نيز به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي صعود کرد. ميلان در طول 90 دقيقه تحت فشار سمپدوريا بود اما پاتريک کوترونه در اوقات اضافه موفق شد دو بار دروازه اين تيم را باز کند تا روسونري با پيروزي 0-2 راهي دور بعد شود. در دقايق ابتدايي بازي اتفاق خاصي روي دروازه ها رخ نداد و بازي بيشتر در ميانه ميدان دنبال شد. اولين فرصت در دقيقه 23 براي سمپدوريا ايجاد شد اما در دو صحنه متوالي ضربات جانکتو و کاپري با عکس العمل رينا دفع شد. در ادامه باز هم جريان بازي آرام شد و اگرچه ميلان در برخي مقاطع نيمه نخست چند حمله نصفه و نيمه روي دروازه سمپدوريا ايجاد کرد، اما نتوانست دروازه اين تيم را باز کند و در نهايت نيمه اول کم افت و خيز با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
در ابتداي نيمه دوم کواليارلا با ضربه اي از گوشه محوطه مي توانست دروازه ميلان را باز کند اما حضور به موقع زاپاتا دروازه روسونري را نجات داد. در دقيقه 59 راميرز با ضربه سر محکم خود تا آستانه باز کردن دروازه ميلان نيز پيش رفت اما بدشانس بود که اين اتفاق رخ نداد. در دقيقه 78 کالي با ضربه زيباي خود مي توانست سمپدوريا را به گل برساند اما شوت او با اختلاف کمي به بيرون رفت. در ادامه نيز اتفاق خاصي روي دروازه ها رخ داد و بازي به اوقات اضافي کشيده شد. ميلان اوقات اضافي را بهتر آغاز کرد و بعد از چند حمله در نهايت در دقيقه 102 و روي ارسال تماشايي کونتي و ضربه تمام کننده کوترونه در مقابل دروازه به گل اول رسيد. اما اين پايان کار نبود و در دقيقه 108 ارسال بلند چالهان اوغلو با ضربه چيپ زيباي کوترونه همراه بود و او خودش و تيمش را دو گله کرد. در ادامه جريان بازي آرام شد و در نهايت ميلان با همان پيروزي 0-2 راهي دور بعدي کوپا ايتاليا شد.

چلسي موفق شد هر چند به سختي و با حداقل اختلاف، ولي نيوکاسل را شکست دهد و با آرسنال رده پنجمي فاصله بگيرد. در آخرين بازي روز شنبه از هفته 22 ليگ برتر انگليس، چلسي در استمفوردبريج ميزبان نيوکاسل بود. چلسي که چند روز قبل در جام اتحاديه مقابل تاتنهام شکست خورده و در آخرين بازي خانگي اش در ليگ مقابل ساوتهمپتون متوقف شده بود، با انگيزه زيادي براي برد در اين ديدار خانگي مقابل نيوکاسل قعرنشين به زمين آمده بود. آنها خيلي زود در دقيقه نهم موفق شدند توسط پدرو به گل نخست برسند. يک پاس بلند از لوئيز به عمق دفاع حريف با فرار پدرو همراه شد و ضربه چيپ او وارد دروازه شد. اما نيوکاسل پيش از پايان نيمه نخست بازي را مساوي کرد. يک کرنر از جناح چپ با ضربه سر کلارک به گل تساوي بدل شد. اين گل دقيقه 40 به ثمر رسيد تا بازي در نيمه اول 1-1 تمام شود. با اين وجود چلسي در نيمه دوم در همان 15 دقيقه ابتدايي به گل برتري رسيد. ويليان در گوشه سمت چپ محوطه صاحب توپ شد و با يک ضربه بغل پاي ديدني بازي را 2-1 کرد و در نهايت نيز چلسي با حفظ همين برتري، سه امتياز را کسب کرد تا 47 امتيازي شود. نيوکاسل نيز اکنون هجدهم است.

ليورپول همچنان به روند بردهايش در ليگ برتر انگليس ادامه مي دهد. هر چند به سختي ولي ليورپول توانست در مقابل برايتون به برتري 1-0 برسد و يک برد ديگر را هم بدست آورد. در آغاز بازي هاي هفته بيست و دوم ليگ برتر انگليس، عصر شنبه چند بازي به طور همزمان برگزار شد که در مهمترين مسابقه ليورپول 1-0 برايتون بدون جهانبخش را شکست داد. ليورپول در اين هفته ميهمان برايتون بود و بازي سختي را هم مقابل اين تيم ميان جدولي پشت سر گذاشت. تلاش هاي تيم کلوپ در نيمه نخست براي رسيدن به گل به جايي نرسيد تا اينکه صلاح بار ديگر ناجي قرمزها شد. دقيقه 50 او يک پنالتي را از گروس گرفت و خود پشت توپ ايستاد و موفق شد ضربه پنالتي را گل کند. بعد از اين گل ليورپول نتوانست از فرصت هايش براي رسيدن به گل بعدي بهره ببرد و با حفظ نتيجه، 1-0 برنده شد و هجدهمين برد فصلش را جشن گرفت تا 57 امتيازي شود.
در ديگر بازي ها، برنلي با نتيجه 2-1 فولام را شکست داد. هر دو گل به اشتباه توسط بازيکنان فولام وارد دروازه خودي شد، گل فولام هم به وسيله شورله زده شد. فولام اکنون نوزدهم است. کارديف سيتي و هادرزفيلد به تساوي 0-0 رسيدند. کريستال پالاس در خانه خود با نتيجه 2-1 مغلوب واتفورد شد. کچکارت و کلورلي گلزنان ميهمان بودند تا واتفورد به رده هفتم برسد. ساوتهمپتون هم توانست در زمينِ لسترسيتي با گل هاي پراوس و لانگ و با وجود ده نفره شدن، 2-1 پيروز شود تا به رده 16 جدول برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: يوونتوس ميلان چلسي ليورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!

به گزارش "ورزش سه"، ما می‌خواهیم این بازی را به یک شب خاص تبدیل کنیم: سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، قبل از بازی برگشت مقابل اتلتیکو مادرید این جمله را گفت و دقیقا همین شد!

اکنون تنها دو بازی بین دورتموند و فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی فاصله وجود دارد. دورتموند در بازی برگشت یک چهارم نهایی 4-2 اتلتیکو را شکست داد.

جنون اروپایی دورتموند!

شکست 2-1 در بازی رفت؟ برعکس شد! دورتموند برای اولین بار از سال 2013 در بین 4 تیم برتر اروپا قرار گرفت! 11 سال پیش، دورتموند به فینال راه یافته بود و همانند امسال، فینال در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد. حریف آن زمان دورتموند: بایرن که فینال تمام آلمانی را 2-1 برد. مونیخی‌ها هم می‌توانند شب چهارشنبه مقابل آرسنال به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

دورتموند در بازی امشب مقابل اتلتیکو یک درام واقعی را به نمایش گذاشت - در ابتدا نیمه اول درخشانی را رقم زدند. دقیقه 34: متس هوملس با ارسال بیرون پا به سمت چپ محوطه جریمه توپ را به یولیان برانت پاس داد و او با ضربه به گوشه دروازه، نتیجه را 1-0 کرد.

دقیقه 39: مارسل سابیتزر به یان ماتسن پاس داد و این دفاع چپ مانند برانت به گوشه دروازه ضربه زد تا یان اوبلاک را تسلیم خود کند.

و گل به خودی تلخ! دقیقه 49: هوملس ضربه سر هرموسو از اتلتیکو را به سمت دروازه خودی دفع کرد و نتیجه 2-1 شد.

ناگهان اتلتیکو به بازی برگشت و در فاصله 15 دقیقه آن‌ها شانس صعود به نیمه نهایی را تغییر دادند. دقیقه 64: آنخل کوره‌آ روی یک ریباند نتیجه را 2-2 کرد. با این نتیجه، تیم مادریدی به دور بعدی می‌رسید.

در نهایت، دو ضربه دیدنی یک پایان شگفت انگیز را برای دورتموند رقم زد. نیکلاس فولکروگ در دقیقه 71 با ضربه سر تیمش را پیش انداخت و 142 ثانیه بعد، مارسل سابیتزر با یک ضربه محکم پای چپ، در دقیقه 74 نتیجه را 4-2 کرد.

گلی برای صعود به نیمه نهایی! و پایان یک شب جادویی دیگر دورتموند در اروپا. دورتموند با این نتیجه در مرحله نیمه نهایی به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت.

با این نتیجه رویای فینال آلمانی در ومبلی زنده است...

یولیان برانت پس از بازی به دازن گفت:"این یک بازی عالی برای همه آن‌هایی بود که به استادیوم آمدند. نیمه اول عالی بازی کردیم. در نیمه دوم 5 یا 10 دقیقه طول کشید، ما باید این را بپذیریم اما واکنش به نتیجه بازی هیجان انگیز بود."

نیکلاس فولکروگ:"امروز ما بسیاری از کارهایی را که می‌خواستیم در بازی اول انجام دهیم، در زمین به نمایش گذاشتیم. امروز واقعاً روز خوبی بود و ما مشتاقانه منتظر مراحل بعدی هستیم."

ادین ترزیچ:"نیمه اول فوق العاده خوبی را به نمایش گذاشتیم. سپس گل بدی دریافت کردیم. چطور برگشتیم، وای."

دیگر خبرها

  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی