Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: تزریق امید در سطح جامعه، ویژگی و هدف اصلی فیلم‌های جشنواره عمار بوده و رسالت اصلی این جشنواره افزایش رشد جامعه در حوزه بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی است.


به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین نژاد شاه‌محمدی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی، عصر دیروز، ۲۲ دی ماه، در افتتاحیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در استان آذربایجان غربی، گفت: جشنواره فیلم های مردمی عمار در حوزه مردم و روشنگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نژادشاه محمدی اظهار کرد: رسالت اصلی این جشنواره افزایش حوزه بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی جامعه است .


وی با بیان اینکه جشنواره فیلم عمار سالهای نخست با فیلم‌های محدودی وارد عرصه رقابت فرهنگی شد، افزود: در حال حاضر این جشنواره با بیش از 3 هزار اثر، شاخص و رشد خوبی در این عرصه داشته است.


این مسوول تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره های مردمی عمار مکانی برای رویش‌های فعالان انقلاب اسلامی بوده و شاهد تولیداتی در حد فاخر بودیم و هستیم.


شاه‌محمدی ادامه داد: جشنواره فیلم عمار در استان آذربایجان غربی همگام با سطح ملی بوده است.


وی در ادامه سخنان خود افزود: تاکنون به این جشنواره 22 اثر از استان آذربایجان غربی ارسال شده که اکثر آثار ها توسط جوانان و بدون بودجه دولتی تولید شدند.


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود بااشاره به اینکه فیلم‌های جشنواره عمار برای اکران در سطح استان باید در اختیار تمامی مجموعه‌های فرهنگی قرار گیرد، گفت: تزریق امید در سطح جامعه، ویژگی و هدف اصلی فیلم‌های جشنواره عمار بوده بنابراین مردم باید تماشاگر اصلی این فیلم ها باشند.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران بیرجند روز پرستار نماز جمعه دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی خراسان جنوبي حضرت زینب س ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان مقام معظم رهبری جشنواره فیلم مردمی عمار تزریق امید به جامعه بصیرت و معرفت افزایی معرفت افزایی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محسن رضایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: نزدیک به ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی درآمده اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

او اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی مربوط به روستاهاست که نقش بسزایی در شکوفایی استعدادها و توان افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان غربی ویژه بانوان فعالیت می کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت های این کانون ها در بستر مسجد شکل می گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت