Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@04:16:23 GMT

شورای همکاری خلیج فارس هیچ قدرتی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۹۱۲۳

به گزارش العالم، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر در جریان دیدار با «عبداللطیف الزیانی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس و «یوسف بن علوی»  وزیر امور خارجه عمان در دوحه تاکید کرد که شورای همکاری خلیج فارس و دبیر کل آن هیچ قدرتی ندارد.

وزیر خارجه قطر هم چنین تاکید کرد که شورای همکاری خلیج فارس نیاز به اصول و قوانین جدید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفهای شرکت کننده در این نشست در خصوص روند اقدامات شورای همکاری خلیج فارس و مسائل مشترک خود بحث و تبادل نظر کردند.

«یوسف بن علوی» وزیر امور خارجه عمان و «عبداللطیف الزیانی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، شنبه‌شب در یک سفر از پیش اعلام نشده، وارد دوحه شدند.

بحران شورای همکاری خلیج فارس با قطع روابط دیپلماتیک چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و عربستان سعودی با قطر در تاریخ پنجم ژوئن سال ۲۰۱۷ به اوج خود رسید.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!

 به گزارش تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: موسی‌الرضا کفاش معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت ارائه آموزش از طريق فضای مجازی در دوران کرونا گفت: یکی از موضوعات ‌حائز اهمیت‌ در دوران کرونا و روی آوردن الزامی مدارس به روش آموزش ‌غیر‌حضوری و مجازی دانش آموزان استفاده هوشمندانه و آگاهانه از فضای مجازی بود. 

وی تصريح كرد: این اقدام تا حدودی توانست به تحقق عدالت آموزشی، تقويت فرآیند یاددهی - یادگیری و ارتقای سطح تربیت فناورانه دانش‌آموزان كمك كند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ‌افزود: موضوعی که اخیراً در برخی رسانه‌ها مطرح شده‌ و جامعه آموزش و پرورش را به خود حساس کرده، استفاده نامطلوب برخی از افراد از فضاي مجازي و پخش كليپ هایی كه حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان را مورد تعرض قرار داده است.

دیگر خبرها

  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • از یافته‌های نوین رادیو دارویی در تراز جهانی رونمایی می‌شود
  • وزیر خارجه انگلیس در دوشنبه
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • برگزاری جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس با همکاری دانشگاه پیام نور