Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی گفت: جشن شکر گزاری پرداخت زکات در روستای باباخنجر بخش شیرین سو شهرستان کبودراهنگ با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

"محمود ابراهیمی " در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: جشن شکرگزاری زکات در شهرستان کبودراهنگ باتفاق فرماندار ،امام جمعهشهرستان کبودراهنگ و بخش شیرین سو به همراه بخشداران و اعضای شورای زکات کبودراهنگ و روستاهای بخش شیرین سو با حضور جمعی از مسئولین در روستای باباخنجر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد شهرستان کبودرآهنگ افزود: در سالجاری مبلغ 936 میلیون تومان در سطح شهرستان کبودراهنگ زکات جمع آوری شده است .

 

وی ادامه داد: دین اسلام برای رفع فقر و محرومیت که منشا بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است، در کنار تمام راهکارهای متعددی که ارائه کرده، پرداخت زکات توسط مسلمانان را به عنوان راهکاری اقتصادی نیز برای رفع و جلوگیری از بروز این نقیصه در دستور کار مسلمانان قرار داده است.

 

ابراهیمی بیان کرد: زکات به عنوان یک اصل اجتماعی، در میان قوانین اجتماعی اسلام، بی نظیر است چرا که نقش تعیین کننده ای را در پیشبرد اهداف اسلام، به خصوص در برنامه اقتصادی ایفا می کند.

 

رئیس کمیته امداد  شهرستان کبودرآهنگ  با اشاره به اینکه زکات، دمیدن روح امیدبخش به اقشار ناتوان و کم توان از جامعه است، افزود: خداوند مراقب و مواظب آنان است و از طریق بنده دیگرش که دارای تمکّن مالی است به او کمک می کند و این نوید اجتماعی را به کالبد جامعه می دهد که افراد جامعه، حمایتگر همدیگر هستند.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند حضرت زینب س ایران دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی روز پرستار خراسان جنوبي حسن روحانی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان شیراز شهرستان کبودراهنگ جمع آوری زکات استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن ابراهیمی با اظهار تأسف از این رویداد ناخوشایند گفت: در پی ارسال گزارشات مردمی و دوستداران حیات وحش شهرستان مبنی بر تلف شدن پرندگان از نوع زنبور خوار در جنگل این شهرستان، دو نفر زنبوردار غیربومی متخلف که با ترفندهای خاص به منظور جلوگیری از خسارت به کندوهای خود با آغشته کردن سم به زنبورعسل وبا خوراندن طعمه‌های آغشته به سم مبادرت به از بین بردن این پرنده‌های زیبا کرده بودند، دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارسنجان ادامه داد: زنبور داران متخلف اقدام به از بین بردن تعداد ۴۰ قطعه پرنده از نوع زنبورخوار در منطقه ممنوعه کوه سیاه در جنگل بناب و دهنه حسین کشته شهرستان ارسنجان کرده بودند.

به گفته این مسؤول، مأموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست جهت رصد و گشت و پایش و بررسی دقیق موضوع ضمن شناسایی و دستگیری متخلفان در منطقه، مراتب تخلف نامبردگان را صورت جلسه کردند و آثار تخلف و تلفات پرندگان وحشی نیز مستندسازی و پرونده این تخلف به منظور اقدامات و برخورد قانونی به دادگاه ارسال شد.

وی افزود: متخلفان به دلیل کسب درآمد و منفعت شخصی اقدام به کشتار بی‌رحمانه این گونه حیات وحش کرده بودند اما نقش با ارزش و بی‌بدیل اینگونه از پرندگان بر کسی پوشیده نیست.

ابراهیمی تاکید کرد: مأموران این اداره با هدف حفظ حیات وحش و انجام رسالت سازمانی خود در صورت وجود چنین تخلفاتی در حوزه شهرستان بدون اغماض برخورد خواهند کرد و چنین تخلفاتی قطعاً از چشم مأمورین این اداره پوشیده نخواهد ماند.

وی در پایان درخواست کرد کسانی که شاهد بروز این تخلفات و اقدامات غیرانسانی در منطقه هستند در اسرع وقت موضوع را به اداره محیط زیست اطلاع دهند.

ابراهیمی با اشاره به راهکارهای پیشگیرانه برای در امان ماندن کندوهای عسل از هجوم زنبورخواران گفت: پیشنهاد می‌شود زنبورداران با ایجاد سروصدا در اطراف کندوها و برپایی مترسک و یا ایجاد امواج و یا صدای پرندگان شکاری این پرندگان را دور کنند و از وارد آمدن خسارت و زیان به طبیعت بپرهیزند.

کد خبر 6086296

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • تکمیل کننده جشن شکرگزاری گندم پرداخت زکات است
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی+ فیلم
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس