Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: همه دستگاه‌ها در سطح استان باید برای اجرای طرح نشانی استاندارد و مکانی ملی همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم در این حوزه به هدفگذاری‌های تعیین‌شده دست یابیم. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس کریمی صبح امروز در نشست اعضای کمیته تخصصی طرح نشانی استاندارد و مکانی ملی در اردبیل اظهار داشت: همه دستگاه‌ها در سطح استان باید برای اجرای طرح نشانی استاندارد و مکانی ملی موصوف به GNAF همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم در این حوزه به هدفگذاری‌های تعیین‌شده دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح GNAF به عنوان یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف شناسایی تمامی اماکن مسکونی و تجاری به صورت مکان محور و  پلاک‌کوبی توسط شرکت پست انجام می‌شود و همکاری همه دستگاه‌ها،  فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در اجرای این طرح مهم و ضروری است.

اعتبارات سال آینده استان اردبیل 42 درصد افزایش می‌یابدانتقاد دادستان اردبیل از خودداری بانک‌ها در اجرای قوانین حمایتی از تولیدکنندگان80 درصد پروژه اقتصاد مقاومتی استان اردبیل تکمیل می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب از مزایا و کارکردهای این طرح  از طریق صدا و سیما و رسانه‌های استان بیان کرد: این طرح در راستای تحقق دولت الکترونیک است و اجرای این طرح خدمات‌رسانی دستگاه‌ها را تسهیل می‌کند.

کریمی کد پستی را هویت مکانی افراد برشمرد و از انجام فرایند GNAF در شهرستان‌های اردبیل، مشکین‌شهر و نمین در سال گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها و مردم استان این طرح به صورت کامل در استان عملیاتی و اجرایی شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با تاکید بر حضور به موقع مدیران در جلسات تصریح کرد: مدیران تلاش کنند در جلسات کمیته‌های تخصصی شخصا حضور یابند تا این امر زمینه‌ساز اتخاذ تمهیدات اساسی در راستای حل مشکلات و پیشبرد اهداف شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل

حسنعلی حسین‌پور از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملکردی سال ۱۴۰۲ در حوزه ارزیابی انطباق استاندارد در استان اردبیل خبر داد و افزود: طی یک سال گذشته، در زمینه ارزیابی انطباق کالا‌های صادراتی مشمول استاندارد اجباری نیز تعداد ۱۷۶ فقره گواهینامه انطباق صادر شده است.

او گفت: پارسال در زمینه ارزیابی انطباق کالا‌های وارداتی مشمول استاندارد اجباری یک هزار و ۱۴ فقره گواهینامه انطباق توسط اداره کل استاندارد استان اردبیل صادر شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل همچنین از انجام یک هزار و ۲۹۷ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی زیرپوشش این اداره کل در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده طی یک سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۲۶۳ مورد نمونه‌برداری کالا از مراکز تولیدی استان اردبیل انجام شد.

حسین‌پور انجام ۳۳۷ مورد آزمون طرح کنترل بازار، ۲۳ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه شب عید، ۵۱ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه ماه مبارک رمضان و ۵۰۵ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی را از جمله اقدامات اداره کل استاندارد استان اردبیل در یک سال گذشته ذکر کرد.

او اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود