Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدعلی طالبی استاندار یزد با صدور حکمی عباس حیدری را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار یزد منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آورده است:

نظربه سوابق، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور اینجانب و مدیرکل حوزه استاندار پست سازمانی شماره ۷-۳۱ منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتظار می‌رود با بهره گیری از حداکثر توان و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی استان و نیز ارتباط و تعامل با گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی زمینه استفاده مطلوب از ظرفیت‌های استانی و اجرای هر چه بهتر سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید را فراهم آورید. از خداوند بزرگ موفقیت جنابعالی را در ایفای مسئولیت محوله مسألت می‌نمایم.

یادآور می‌شود عباس حیدری پیش از این به عنوان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد مشغول به فعالیت بود.

انتهای پیام/ ا

عباس حیدری مشاور و مدیرکل حوزه استاندار یزد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین ، در جلسه روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات دولت به ریاست آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور؛ «ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان جایگزین فرهاد زیویار و همچنین یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان استاندار مازندران جایگزین سید محمود حسینی‌پور منصوب شدند.

سید محمود حسینی‌پور از سوی معاون اول رئیس‌جمهور امروز به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند