Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینگونه که باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داده، بر اساس این شایعات، محمودرضا خاوری متولد ۱۳۳۱ شامگاه گذشته توسط افراد ناشناس در کانادا به قتل رسیده و پلیس این کشور جسد وی را حوالی منزل شخصی‌اش در سان کرست از منطقه بردیل پت شناسایی کرده است.

این درحالیست که صراط نیور مدعی شده پلیس ایالتی کانادا ضمن شدیدترین تدابیر امنیتی از ورود خبرنگاران برای تهیه گزارش ممانعت بعمل آورده و هرگونه توضیحات دیگری درمورد چگونگی حادثه قتل اعلام ننموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرماه سال گذشته (۱۳۹۶) نیز شایعه مشابهی در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت که در آن، مانند شایعه امسال، جزئیات قتل خاوری و محل یافتن جسد او اعلام شده بود اما ساعاتی بعد پلیس کانادا اعلام کرد که پلیس چنین نامی را در درگیری‌های مسلحانه و غیرمسلحانه به عنوان مقتول ثبت نکرده است.

در آن زمان، مصطفی ترک همدانی وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با رسانه‌های داخلی با بیان اینکه "انتشار خبر مرگ، شگرد بدهکاران و کلاهبرداران برای فرار از پیگرد قضایی است" عنوان کرد که خاوری خود شایعه کرده که در کانادا کشته شده است.

خاوری که آخرین مقام او مدیر عاملی بانک ملی ایران بود در پی افشای فساد بزرگ مالی در مهر ماه ۱۳۹۰ از مقام خود استعفا داد و به کانادا فرار کرد.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک مرد میا‌نسال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته و تصمیم به پریدن دارد، مأموران کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام شد.

او به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش‌نشانی در محل مورد نظر اشاره کرد و افزود: پس از تلاش‌های مأموران انتظامی و دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که از حالت روحی و روانی خوبی برخوردار نبود، از اقدام به خودکشی منصرف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لنگرود، این شهروند انگیزه خود از این کار را مشکلات شخصی اعلام کرده است.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند