Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مولوی، کارشناس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شب گذشته، 22 دی‌ماه‌ دومین جلسه کرسی تلاوت قرآن با حضور چهره‌های قرآنی و قاریان شاخص استان و با استقبال خوب شهروندان، در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد برگزار شد.
وی با اشاره به رویکرد آموزشی این جلسات بیان کرد: هدف اصلی برگزاری این جلسات، آموزش صوت و لحن به علاقمندان توسط اساتید برجسته استان از جمله استاد میراحمدی، پرتویی، تقی‌پور و داوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولوی ادامه داد: این اساتید تأکید ویژه‌ای بر استفاده از اساتید جوان در این جلسات دارند و در همین راستا شاهد حضور صادق حیدری خواهیم بود که تمام دوره‌های صوت و لحن و مربی‌گری را با بهترین مدارج و نزد اساتید مشهور، طی کرده است.
کارشناس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد با اشاره به این‌که هنوز در ابتدای راه برگزاری این کرسی‌ها هستیم، افزود: قطعاً به مدد رسانه‌ها و به‌ویژه خبرگزاری ایکنا استقبال مردم روز‌افزون خواهد بود و در نظر داریم از حضور اساتید مطرح کشوری نیز در این جلسات مستفیض شویم.
یادآور می‌شود، جلسات هفتگی کرسی تلاوت، با همت سازمان اوقاف و امور خیریه، شنبه شب‌ها بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون برگزار می‌شود و شرکت برای عموم آزاد است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری کرسی تلاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ضیافت الهی برای ۲ هزارو ۳۰۰ زائر چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های فرهنگی گفت: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین امسال ۴۸ هزار نفر زائر امامزادگان و بقاع متبرکه استان شدند.

حجت‌الاسلام حسن امیری  افزود: این استان ۱۰۵ امامزاده و بقعه متبرکه دارد که در کنار آن ۱۰۰ زائرسرا در اختیار مسافران نوروزی قرار داده شده است.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز امسال ۳۵۰ مسافر در زائرسرا‌های استان اسکان یافته و ۴۰۰ نفر نیز که گرفتار سیلاب و بارش شدید باران شدند نیز در بقاع متبرکه استان اسکان اضطراری یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در طرح ضیافت الهی که ویزه ماه مبارک رمضان است نیز سفره افطاری ساده برای ۲ هزارو ۳۰۰ زائر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

آغاز طرح آرامش بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری

امیری یادآور شد: در زمان تحویل سال نیز امامزادگان و بقاع متبرکه استان میزبان ۲۰ هزار زائر بودند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران
  • محفل انس با قرآن در امامزاده سیده صالحه خاتون روستای ازان
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
  • بهار با آرامش بهاری
  • عقب‌ماندگی اقتصاد با جهش اتفاق می‌افتد
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
  • دو وقف جدید در خوسف ثبت شد
  • ثبت دو وقف جدید در خوسف
  • اجرای طرح ضیافت الهی برای ۲ هزارو ۳۰۰ زائر چهارمحال و بختیاری
  • نصف استان کرمان وقف است