Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 30 تبهکار گرجستانی که دست به اقدامات مافیایی می زدند توسط پلیس آتلانتا، دستگیر شدند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اعضای یک باند خطرناک قاچاق مواد مخدر در آتلانتا یکی از شهر های گرجستان دستگیر شدند.

این تبهکاران به سر کردگی تایسام گادسون جرائمی مانند تجاوز، قتل و قاچاق موادمخدر داشتند و این مرد که خود را پدرخوانده گروه می دانست در اعترافات خود تمامی اعضای گروه را لو داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش پلیس، این متهمان تاکنون 169 جرم مرتکب شدند که در این جنایت ها تاکنون دو نفر کشته شدند .

در پرونده جنایی این مجرمان علاوه بر قاچاق مواد مخدر و ماری جوانا، قتل نیز اضافه شده است.

به گفته افسر پرونده، دستگیری این 30 نفر حدود 10 ماه با تحقیقات و تعقیب و گریز ماموران طول کشید که خوشبختانه با تلاش ماموران هویت های آن ها افشا و دستگیر شدند.

ماموران تحقیق از طریق اکانت فیس بوک یکی از مجرمان خود را جای خریدار مواد مخدر زدند و از این طریق توانستند مخفیگاه آن ها را ردیابی و دستگیرشان کنند.

همچنین دو قتلی که این 30 نفر مرتکب شدند در یک دعوای خیابانی رخ داده بود که با ضرب و شتم و درگیری با چاقو دو فروشنده موادمخدر کشته شدند.

در ضمن 30 متهم سابقه تجاوز و کودک آزاری نیز داشتند و با تهیه عکس و فیلم ، قربانیان را وادار به سکوت می کردند.

پلیس پس از دستگیری این متهمان عکس 13 نفر از متهمان اصلی را منتشر کرد و از مردم خواست تا در صورت شکایت و آشنایی فورا به اداره پلیس مراجعه کنند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعدام 3 تبهکار در میدان 7 تیر یاسوج + عکس و جزئیات بعد از خطبه عقد فهمیدم در 22 سالگی زن پنجم محسن شدم ! اعتراف هولناک پسر 13 ساله به قتل امیر عباس 5 ساله در مشهد / جسد لخت پیدا شد ! دختر مشهدی: پدرم در وضعیت بدی مچم را گرفت و آن پسر توانست فرار کند رفتار توهین آمیز خانم معلم با شاگرد اوتیسمی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دعوت شیطانی از دختر17 ساله تهرانی به خلوتگاه پسر نوجوان / فیلم های تجاوز فاش کرد +عکس تجاوز به دختر 14 ساله در بازی والیبال +عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مادر سنگدل دخترش در ازای مواد در اختیار موادفروشان قرار می داد+ عکس هتل معروف زیر بهمن دفن شد / مرگ ده ها تن+ عکس قتل در بهشت زهرای تهران + عکس آزادی‌های دختران تهرانی / چرا تهران شبیه لس‌آنجلس شده است؟ + عکس چگونگی جنجالی شدن فیلم رقص سربازان سپاه از زبان خودشان + فیلم خودکشی عجیب جوان اراکی به خاطر بیکاری

منبع: رکنا

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر گرجستان قتل قاچاق جرم جنایت جنایی قتل ضرب و شتم تجاوز کودک آزاری فیلم پلیس اخبار حوادث گرجستان پلیس مافیایی عکس اعضای باند عکس مرد دختر پسر فیلم من فضای مجازی پلیس ازدواج عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ چهری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن ۴۵ ساله در شهرستان اراک بلافاصله گروهی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

او افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی ۴۳ ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم بعد از مواجهه با شواهد پلیس به قتل عمد زن ۴۵ ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • کنعانی: اگر اعضای گروه هفت دنبال ثبات هستند، با تجاوز‌ها مقابله کنند
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر