Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@06:49:22 GMT

چهارمین جلسه دادگاه دومان توکان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۰۱۴۹

چهارمین جلسه دادگاه دومان توکان آغاز شد

تهران- ایرنا- چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده شرکت دومان توکان هم اکنون در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران اقتصادی به صورت علنی و بدون حضور شاکیان آغاز شد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار قضایی ایرنا طی سه جلسه گذشته کیفرخواست صادرشده توسط نماینده دادستان عمومی و انقلاب تهران قرائت شد، برخی از شاکیان سخنانی را مطرح کردند و دومان سهند متهم ردیف اول به دفاع از خود پرداخت و در نهایت ابوالقاسم صلواتی رئیس دادگاه ادامه رسیدگی به اتهامات سهند را به امروز موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وکلای متهم و شاکیان در دو جلسه اخیر دادگاه به دفاع از موکلان خود پرداختند و در این دادگاه که به صورت علنی برگزار شد، متهم ردیف اول به گونه ای سخن گفت که قاضی صلواتی چند بار به او تذکر داد تا نظم دادگاه را رعایت کند.
پرونده 60 جلدی دومان توکان دارای 186 شاکی و پنج متهم است که یکی از متهمان به خارج گریخته است.
صفریان، نماینده دادستان از «دومان سهند» فرزند اصغر به عنوان متهم ردیف اول نام برد که به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی و مشارکت در کلاهبرداری شبکه ای متهم است و رشید جباری فرزند محمد، مهدی ذکایی فرزند یحیی و احسان حدیدساز فرزند محمدعلی نیز به همین اتهام در دادگاه حضور دارند ولی ندا مختارزاده که به معاونت در کلاهبرداری شبکه‌ای و معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی متهم است، به خارج از کشور متواری شده است.
به گفته نماینده دادستان متهمان این پرونده طی سال های متمادی با جذب سرمایه های مردم و وعده سودهای بالا در حوزه های مختلف از جمله هتلداری، سرمایه گذاری در حوزه صنعت غذا و آشامیدنی، صنعت شکلات سازی، دارو، نفت، پوشاک و اپلیکیشن های موبایلی فعالیت کرده اند و با استفاده از همین سرمایه ها در دوبی، سنگاپور، لندن و کیش به خرید سهام برخی هتل های چند ستاره اقدام کرده و به سپرده گذاران وعده مسافرت با جت و اقامت در جزایر فیجی را داده اند.
اجتمام*1003*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی دادگاه مفاسد اقتصادی دومان توکان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) کره‌ای‌ها به رقابت با میباخ و بنتلی می‌روند

کانسپت Neolun دارای طراحی جعبه‌ای منحصربه‌فرد با زبان طراحی برجسته دو خط جنسیس در جلو و عقب است.

به گزارش خبرآنلاین، نمای بیرونی دارای طراحی دو رنگ مشکی و آبی است، در حالی که فضای داخلی دارای چرم سلطنتی نیلی با خطوط سفید رنگ است. دو ردیف صندلی به سمت یکدیگر می‌چرخند تا حس یک اتاق نشیمن را القا کنند.

Neolun دارای یک سیستم صوتی ویژه با "معماری صوتی" پیشرفته است که به مسافران یک تجربه صوتی کاملاً فراگیر و مشابه سالن کنسرت را می‌دهد. مانند مدل GV ۶۰، یک کنترلر کروی کریستالی در کنسول میانی وجود دارد که وقتی سیستم صوتی درگیر است، می‌چرخد.

این کانسپت تنها دارای دو ردیف صندلی است، اما مدل GV ۹۰ تولیدی احتمالا دارای ردیف سوم خواهد بود. جنسیس مانند مرسدس بنز GLS میباخ دو نوع GV ۹۰ را ارائه می‌دهد، یکی با دو ردیف صندلی با چیدمان لوکس و دیگری نسخه با سه ردیف صندلی.

جنسیس هنوز جزئیاتی مانند عملکرد، پیشرانه و قیمت را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب 4 متهم حمله تروریستی مسکو در دادگاه + عکس ها
  • هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد
  • (تصاویر) کره‌ای‌ها به رقابت با میباخ و بنتلی می‌روند
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر