Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:49:57 GMT

ویلیان: روزنامه‌ها را نمی‌خوانم

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۰۲۳۴

ویلیان: روزنامه‌ها را نمی‌خوانم

بازیکن برزیلی تیم چلسی می‌گوید آینده او در تیم چلسی رقم خواهد خورد و از این تیم جدا نمی‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، تیم فوتبال چلسی در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۲ بر یک نیوکاسل را شکست دهد تا ۳ امتیاز حساس این دیدار خانگی را به دست بیاورد. گل دوم آبی‌ها را در این دیدار ویلیان به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که زمزمه‌های رفتنش از چلسی به گوش رسیده است، گفت: آینده من در چلسی رقم خواهد خورد. من روزنامه‌ها را نمی‌خوانم و نمی‌دانم چه چیزهایی درباره من نوشته می‌شود. می‌خواهم در چلسی بمانم و فوتبالم را اینجا ادامه می‌دهم. خوشبختانه امشب توانستیم برد خوبی در خانه به دست بیاوریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. در آن صحنه که توپ به من رسید، دیدم فضای خالی در دروازه حریف وجود دارد و به همین خاطر از آن استفاده کردم و توانستم برای تیمم گلزنی کنم.

تیم فوتبال چلسی با کسب این برد اختلاف خود را با تاتنهام رده سومی موقتا به یک امتیاز کاهش داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی ویلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟