Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه فنی مهندسی بوئین زهرا به علت سرعت بالا از جاده خارج شد.

به گزارش رکنا، در این حادثه یک دانشجو دختر مصدوم شد.

به گفته دانشجویان این اتوبوس پیش از این هم، چند بار به علت نقص فنی در حاشیه جاده متوقف شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعدام 3 تبهکار در میدان 7 تیر یاسوج + عکس و جزئیات بعد از خطبه عقد فهمیدم در 22 سالگی زن پنجم محسن شدم ! اعتراف هولناک پسر 13 ساله به قتل امیر عباس 5 ساله در مشهد / جسد لخت پیدا شد ! دختر مشهدی: پدرم در وضعیت بدی مچم را گرفت و آن پسر توانست فرار کند رفتار توهین آمیز خانم معلم با شاگرد اوتیسمی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دعوت شیطانی از دختر17 ساله تهرانی به خلوتگاه پسر نوجوان / فیلم های تجاوز فاش کرد +عکس تجاوز به دختر 14 ساله در بازی والیبال +عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد حمله وحشیانه یک مرد به کلانتری / کارآگاه زنده زنده سوخت + عکس خودکشی عجیب جوان اراکی به خاطر بیکاری قتل سیاسی محمد صالح +عکس ثبت فیلم دختر یکی از مسئولان در حالی که لباسی به تن نداشت ! / سهیل کیست؟ روحانی سرشناس خلع لباس شد / دادستان تهران شکایت کرد + عکس انتشار اسامی و جزئیات اعدام صبح امروز 3 دزد مسلح در یاسوج + عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث اتوبوس زهرا عکس خونین دانشجویان عکس مرد دختر پسر فیلم من فضای مجازی پلیس ازدواج عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه طرح صدرا در بویین زهرا برپا می‌شود

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه هماهنگی اجرای طرح صدرا گفت: با اجرای دقیق طرح صدرا میتوان زمینه آشنایی دانشجویان باصنایع مختلف تولیدی و نیز جذب و اشتغال دانشجویان در رشته تخصصی و مرتبط باتحصیل خود را فراهم کرد.

ادیب رامندی افزود: این رویداد ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه باصنایع، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، اجرای بهینه طرح پویش، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان و معرفی دانش آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت؛ رافراهم می کند.

فرماندار بوئین زهرا اظهار داشت: طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال میتواند زمینه ساز جذب دانش آموزان در رشته‌های تخصصی و نیز ایجاد اشتغال برای دانشجویان در صنایع مرتبط شده و موجب تحقق فرموده مقام معظم رهبری و شعار سال تحت عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" شود.

وی اضافه کرد: به مناسبت هفته کارگر و در راستای اجرای طرح صدرا، واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی، تعاونی‌ها و مشاغل خانگی شهرستان محصولات خود را در قالب نمایشگاهی به مدت ۳ روز از ۱۰ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی به نمایش خواهند گذاشت و عموم مردم مخصوصا دانش آموزان شهرستان می توانند در قالب راهیان پیشرفت از این نمایشگاه دیدن کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا
  • تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست
  • نمایشگاه طرح صدرا در بویین زهرا برپا می‌شود