Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@19:02:25 GMT

جزئیات حکم خلع لباس شدن روحانی معروف

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۰۶۷۱

شب گذشته آقای سید حسن آقامیری با انتشار یک پست در اینستاگرام شخصی‌اش اعلام کرد که به حکم دادگاه، خلع لباس شده و به ۲ سال حبس تعلیقی هم محکوم شده است. وی در بخش از این مطلب خود نوشته: «بعد از ده پانزده سال بردن و آوردن و بازداشت کردن و ریختن تو محل کار و انفردای و... با شکایت دادستان ویژه ی تهران و به حکم قاضی شعبه دوم کیفری در دادگاه ویژه به ریاست دادستان کل کشور اقای منتظری بالاخره آقایون حکمشون رو صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو سال زندان که البته لطف کردند ۵ سال تعلیقش کردند و خلع لباس دائم.»

در همین رابطه یک مقام آگاه در دادسرای ویژه روحانیت به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفته که «این موضوع در دادگاه ویژه روحانیت تهران بررسی شده و حکم وی بدوی است و حق تجدید نظر دارد.

وی با اشاره به اینکه اتهام‌های آقای آقامیری در این پرونده، «هتک حیثیت، توهین به مقدسات و تشویش اذهان عمومی» است، افزود: البته در متن منتشره از سوی سید حسن آقامیری از جمله مطالبی که درباره حجت الاسلام والمسلمین منتظری آورده، اطلاعات غیردقیق آمده است و آقای منتظری صرفا برای صحت روند رسیدگی پرونده در جلسه حضور داشته است.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دادسرا خلع لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در واکنش به سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان، روز گذشته در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«۱.در سفر امروز رئیسی به پاکستان، پیرزاده، وزیر مسکن پاکستان در فرودگاه به استقبال رئیسی رفت. ۲.در سفر سال ۹۵ حسن روحانی به پاکستان، نواز شریف، نخست وزیر پاکستان در فرودگاه به استقبال روحانی رفت و ممنون حسین، رئیس جمهور پاکستان هم برای بدرقه روحانی به فرودگاه رفت.»

او این مطلب را با هشتگ تراز دیپلماسی منتشر کرده است.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898529

دیگر خبرها

  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • منتظری: قضات به متخلفان در بحث حجاب احکام تنبیهی صادر کنند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب، قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • تصویری ویژه از تتلو که تا به حال ندیده‌اید!
  • عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!