Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، روز گذشته، ۲۲ دی ماه، در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی استان، که با حضور استاندار برگزار شد، از چهار نهاد و دستگاه اجرایی شبکه بهداشت استان، بسیج سازندگی، کانون مساجد و زندان اردبیل که در امر سواد آموزی در سال ۹۶ مشارکت بیشتری با معاونت سواد آموزی استان داشته اند، به عنوان دستگاه برتر تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل، با تاکید بر برنامه ریزی هدفمند و عملیاتی در بازه زمانی معین، شتاب بخشی سوادآموزی در ۴ شهرستان استان را با توجه به میانگین سوادآموزی کشورخواستار شد.
بهنام جو، شناسایی جامعه هدف در مناطق روستایی و شهری را در جهت تخصصی‌تر شدن مشارکت دستگاه‌ها در امر سوادآموزی مهم و موثر برشمرد و عنوان کرد: در این راستا لزوم تشکیل سریع کارگروه ویژه متشکل از فرمانداران و مدیران نهاد‌های همیار در امر سوادآموزی در شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و گرمی در جهت اجرایی شدن برنامه‌های عملیاتی این حوزه مورد نظر است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اردبیل سواد آموزی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود

دادستان مرکز استان اردبیل در تشریح برنامه‌های عملیاتی دادسرا در سال جدید، از تشکیل کمیته امنیت روانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، ظهر امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آنها به عنوان شعار سال دادستانی اردبیل انتخاب شده است، اظهار کرد: امور نظارت بر ضابطین و زندان‌ها، مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته جزو اولویت اقدامات دادستانی اردبیل خواهد بود.

وی همچنین با اشاره اهمیت موضوع حقوق عامه افزود: پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، امور حسبی، امور فرهنگی و اجتماعی، امنیت انسانی و سلامت، صیانت از حقوق بیت‌المال و کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار به عنوان بخشی از برنامه‌های عملیاتی سال جاری در سطح استان مدنظر قرار گرفته است.

آفاقی، صیانت از حریم امنیت در تمام ابعاد آن را رسالت خطیر دادستانی دانست و اظهار داشت: کمیته امنیت روانی استان اردبیل ظرف چند روز آتی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تشکیل خواهد شد.

دادستان مرکز استان با اشاره مجدد به شعار سال دادستانی اردبیل مبنی بر شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آن، افزود: در سال جدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و ارزیابی و رصد مستمر تکالیف از حیث ترک با جدیت و بیش از پیش، دنبال می‌شود.

کد خبر 739735

دیگر خبرها

  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند
  • تولید، تنها راهبرد حل مسائل جامعه